Re: Cenzúra providera

From: Vyroubal Martin <vyroubal (zavinac)>
Date: 20. 06. 2006, 08:09 CEST
Samozrejme ze to nejde individualne resit. To ze vraci maily znamena ze
server je na blacklistu z ktereho jde ale take odstranit. Pokud teda
pouzivaji globalni blacklisty. Taky jsme uz parkrat na nem byli, protoze
pres nas SMTP proste chodily spamy. Antispam na jedne schrance a pro kvantum
schranek je obrovsky rozdil. My jdeme tou cestou, ze server pozaduje zpetny
preklad. Zatim se to ale moc nechyta.

2006/6/19, Kit <kit.saels@gmail.com>:
>
> 2006/6/19, Blanka Ulaherová <ulaher@fannet.sk>:
> > V poslednom čase sa mi často stáva, že mi známi oznamujú, že sa im pošta
> > odoslaná na moju adresu vrátila...
> > Provider - Slovanet - mi to odôvodňuje tým, že ma chráni pred spamom a
> > doporučuje, aby odosielatelia reklamovali služby u svojho poskytovateľa
> > mailových služieb.
> > Blanka
>
> Měl jsem podobný (a dosud nevyřešený) problém s Tiscali. Vyměnili jsme
> si několik desítek mailů, ve kterých jsem je důrazně žádal, aby mi
> necenzurovali poštu a oni stejně důrazně tvrdili, že mi poštu
> necenzurují, že mě chrání před spamy a viry. Navíc že to nejde
> individuálně odstavit. Přitom mi rovněž chodily spamy i viry. Nakonec
> jsem to vzdal a mailovou schránku u nich jsem téměř přestal používat.
>
> Kit
> --
> Ing. Vlastimil Pospíchal
> http://www.hoteldrnholec.cz
>
Received on Tue, 20 Jun 2006 08:09:04 +0200

This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 20. 06. 2006, 08:09 CEST