Samozrejme ze to nejde individualne resit. To ze vraci maily znamena ze server je na blacklistu z ktereho jde ale take odstranit. Pokud teda pouzivaji globalni blacklisty. Taky jsme uz parkrat na nem byli, protoze pres nas SMTP proste chodily spamy. Antispam na jedne schrance a pro kvantum schranek je obrovsky rozdil. My jdeme tou cestou, ze server pozaduje zpetny preklad. Zatim se to ale moc nechyta. 2006/6/19, Kit <kit.saels@gmail.com>: > > 2006/6/19, Blanka Ulaherová <ulaher@fannet.sk>: > > V poslednom čase sa mi často stáva, že mi známi oznamujú, že sa im pošta > > odoslaná na moju adresu vrátila... > > Provider - Slovanet - mi to odôvodňuje tým, že ma chráni pred spamom a > > doporučuje, aby odosielatelia reklamovali služby u svojho poskytovateľa > > mailových služieb. > > Blanka > > Měl jsem podobný (a dosud nevyřešený) problém s Tiscali. Vyměnili jsme > si několik desítek mailů, ve kterých jsem je důrazně žádal, aby mi > necenzurovali poštu a oni stejně důrazně tvrdili, že mi poštu > necenzurují, že mě chrání před spamy a viry. Navíc že to nejde > individuálně odstavit. Přitom mi rovněž chodily spamy i viry. Nakonec > jsem to vzdal a mailovou schránku u nich jsem téměř přestal používat. > > Kit > -- > Ing. Vlastimil Pospíchal > http://www.hoteldrnholec.cz >Received on Tue, 20 Jun 2006 08:09:04 +0200
This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 20. 06. 2006, 08:09 CEST