Re: dotaz na licenci/ OT

From: Ante <ant.sat (zavinac)>
Date: 31. 12. 2005, 11:28 CET
Vis, on je asi rozdil, jestli jsi "prodavac", nebo "monter", ktery prijima 
objednavky, domluvi termin a prijede se zbozim, ktere zaroven nainstaluje 
( u mne anteny,satelity... ;) . Je to nekdy fakt sila : Jedes vymenit LNB u 
SAT a zakaznik Ti potom obden vola, ze mu nejde to a to... On totiz netusi, 
ze ty jsi mu menil pouze konvertor, ktery nemuze za to, ze ma na Nove 
dousky... ;) Neni mu nekdy jasne, ze Nova je pozemni vysilani - LNB se 
delalo kvuli SAT... Zda se to absurdni, ze ? Ale muj vydelek u toho 
zakaznika byl treba 400,- Kc , ale slysis se s nim potom velice casto a je 
schopen Ti vynadat, ze od te doby, co jsi byl u nej, mu TO ZLOBI ( nekdy bez 
blizsi specifikace ) a ze je nespokojen a ze bude volat COIku... ;)
Ale to je zivot... :)
S touto diskuzi bychom ale panove meli jit do POLEMIKY...

VSEM VSEM VSEM PEKNY NOVY ROK... !!!


Ante



----- Original Message ----- 
From: ""Míra.Havlíček"" <mira.havlicek@gmail.com>
To: <servis-internet@nawebu.cz>
Sent: Saturday, December 31, 2005 10:34 AM
Subject: Re: dotaz na licenci


>
>
> Musicube - KA napsal(a):
>> Jasne..sucastou dobreho obchodovania je aj niekedy nepredat.
>
> Já bych takového obchodníka zaměstnávat nechtěl.
> V obou případech dojde tak jako tak ke ztrátě zákazníka. Tak proč 
> neprodat?
> Stejně půjde příště jinam, ale u takových zákazníků to jinak nejde. Na 
> druhou stranu jiní podobní zase přijdou od jinud. Tak proč si krátítit 
> obrat?
> Míra Havlíček
>
>
>
>> -----Original Message-----
>> From: Jan Jankovic [mailto:yano@c-term.sk] Sent: Friday, December 30, 
>> 2005 2:01 PM
>> To: servis-internet@nawebu.cz
>> Subject: RE: dotaz na licenci
>>
>>
>>
>>>>ani dobry obchodnik nie je jasnovidec a ked mu zakaznik nepovie na co 
>>>>chce
>>>>ten notebook,ael povie len ze chcem notebook, lacny, najlepsie tento, 
>>>>ako
>>>>ma obchodnik vediet, ci je dotycny luzer, alebo sa v tom vyzna. 
>>>>Najlepsie,
>>>>ak take lamy chodia nakupovat este do velkoskladu, lebo su tam notebooky
>>>>lacnejsie.
>>>
>>>Dobry obchodnik dokaze zistit potreby zakaznika. Ten ktory to nedokaze, 
>>>nie je dobry obchodnik. Na zistenie potrieb netreba telepaticke 
>>>schopnosti, uplne staci mat bohate skusenosti z praxe, zdravy rozum a 
>>>usta.
>>
>>
>> Nebudem sa hadat, robil som chvilu v obchode ...
>> Vysvetloval som cloveku co vsetko potrebuje a on s v kuse trval na 
>> svojom. Mal som dve moznosti: bud mu to podla svojho svedomia nepredat a 
>> nechat ho kupit inde, alebo predat a pripravit sa na dalsie problemy.
>> Robil som v tom obchode 3 roky, prvym dvom som predal a tazko niesol 
>> nasledky, potom som uz radsej povedal, ze uvedenu konfiguraciu niesom 
>> schopny dodat.
>> Niekedy je lepsie si zakaznikov vyberat.
Received on Sat, 31 Dec 2005 11:28:19 +0100

This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 31. 12. 2005, 11:28 CET