Musicube - KA napsal(a): > Jasne..sucastou dobreho obchodovania je aj niekedy nepredat. Já bych takového obchodníka zaměstnávat nechtěl. V obou případech dojde tak jako tak ke ztrátě zákazníka. Tak proč neprodat? Stejně půjde příště jinam, ale u takových zákazníků to jinak nejde. Na druhou stranu jiní podobní zase přijdou od jinud. Tak proč si krátítit obrat? Míra Havlíček > -----Original Message----- > From: Jan Jankovic [mailto:yano@c-term.sk] > Sent: Friday, December 30, 2005 2:01 PM > To: servis-internet@nawebu.cz > Subject: RE: dotaz na licenci > > > >>>ani dobry obchodnik nie je jasnovidec a ked mu zakaznik nepovie na co chce >>>ten notebook,ael povie len ze chcem notebook, lacny, najlepsie tento, ako >>>ma obchodnik vediet, ci je dotycny luzer, alebo sa v tom vyzna. Najlepsie, >>>ak take lamy chodia nakupovat este do velkoskladu, lebo su tam notebooky >>>lacnejsie. >> >>Dobry obchodnik dokaze zistit potreby zakaznika. Ten ktory to nedokaze, >>nie je dobry obchodnik. Na zistenie potrieb netreba telepaticke >>schopnosti, uplne staci mat bohate skusenosti z praxe, zdravy rozum a usta. > > > Nebudem sa hadat, robil som chvilu v obchode ... > Vysvetloval som cloveku co vsetko potrebuje a on s v kuse trval na svojom. > Mal som dve moznosti: bud mu to podla svojho svedomia nepredat a nechat ho > kupit inde, alebo predat a pripravit sa na dalsie problemy. > Robil som v tom obchode 3 roky, prvym dvom som predal a tazko niesol > nasledky, potom som uz radsej povedal, ze uvedenu konfiguraciu niesom > schopny dodat. > Niekedy je lepsie si zakaznikov vyberat. > > > > -----------------------------------------------------( reklama )----- > Digitalni televize je jiz v Praze a Brne. Kdy dorazi k vam? > Vse o digitalnim vysilani: pristroje, technologie, zakony, pokryti: > Ctete DigiZone.cz (http://www.digizone.cz/) > ---------------------------------------------------------------------Received on Sat, 31 Dec 2005 10:34:09 +0100
This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 31. 12. 2005, 10:34 CET