To si chceš opravovat sám? Vezmi disk, box, otluč jim ho o hlavu, ať ti dají data do pořádku. Když to nebudou umět, tak si zkus nechat ztrátu dat zaplatit. Rad alexandr vich napsal(a): >Dobry den - >uspesne jsem vyreklamoval USB-box , jenze pri te reklamaci jsem musel >dokazovat ze muj disk neni vadny. Firma si ho pujcila na cca.40 min . Po koupi >jineho USB-Boxu jiz vse funguje , jenze ti "dovedove" pustili na disk nejakou >utilitu a zmizely data. Disk ve WIN_XP hlasi "System souboru : RAW" a jestli jej chci naformatovat. >Disk byl rozdeleny na dve partysny, jejich velikosti zustaly zachovany, ale data nejsou. >Uz jsem vyzkousel programy jako : Active@Undelete a Disk Investigator a zda se , ze tam >opravdu nic nezustalo. Da se tedy na ten disk "podivat se" jeste necim jinym nebo je >vsechno ztraceno ? Dik je Seagate Barracuda 160 GB , byl pouzivany jako zaloha na USB , >rozdeleny na dve partysny , format NTFS . Porad se nemuzu smirit s myslenkou, ze za tak kratky >cas co si s tim "hrali" ho mohli treba Low-Levelem naformatovat ..... Nemam momentalne zadny napad >co s tim delat. Je nejaka jina cesta jak ho proverit nebo se mam smirit se ztratou dat a znovu naformatovat ? >Diky za kazdou radu . >--------------------- >vich.alexandr@quick.cz > > >Received on Wed, 20 Jul 2005 07:21:44 +0200
This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 20. 07. 2005, 07:19 CEST