Dobry den - uspesne jsem vyreklamoval USB-box , jenze pri te reklamaci jsem musel dokazovat ze muj disk neni vadny. Firma si ho pujcila na cca.40 min . Po koupi jineho USB-Boxu jiz vse funguje , jenze ti "dovedove" pustili na disk nejakou utilitu a zmizely data. Disk ve WIN_XP hlasi "System souboru : RAW" a jestli jej chci naformatovat. Disk byl rozdeleny na dve partysny, jejich velikosti zustaly zachovany, ale data nejsou. Uz jsem vyzkousel programy jako : Active@Undelete a Disk Investigator a zda se , ze tam opravdu nic nezustalo. Da se tedy na ten disk "podivat se" jeste necim jinym nebo je vsechno ztraceno ? Dik je Seagate Barracuda 160 GB , byl pouzivany jako zaloha na USB , rozdeleny na dve partysny , format NTFS . Porad se nemuzu smirit s myslenkou, ze za tak kratky cas co si s tim "hrali" ho mohli treba Low-Levelem naformatovat ..... Nemam momentalne zadny napad co s tim delat. Je nejaka jina cesta jak ho proverit nebo se mam smirit se ztratou dat a znovu naformatovat ? Diky za kazdou radu . --------------------- vich.alexandr@quick.czReceived on Tue, 19 Jul 2005 23:14:43 +0200
This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 19. 07. 2005, 23:14 CEST