On Thu, 11 Sep 2003 08:57:40 +0200, Miro Vesely wrote > aj ked mi je to celkom jedno, ale akosi flegmaticky by som si > dovolil zamrmlat nieco v tom zmysle, ze ak mam zdrojak z fotaku v > RGB, jeho konverzia do CMYK nema zmysel, ak na to nie je nejaky --------------------------------- mirexi, mrmlej si co chces ;) ja nikde netvrdim (alespon doufam), ze je dobre prevadet RGB do CMYKu, aby jsi to vytisknul. ja bral ten CMYK, jako vychozi nastaveni pri vytvareni NOVEHO souboru. hlavne kdyz mas podklady, kde mas napsane CMYKy a mas neco vytvorit. > LAB ano, 24 bitovy na niektore extremne narocne upravy velmi tmavych, > alebo velmi zle farebnych fotiek, ale je to nadlho. V praxi ho staci > uplne ignorovat. --------------------------------- v podstate ho muzes ignorovat, ale jen do te doby, nez budes mit v podkladech: 'barevny prostor Lab'. pak s nim musis pracovat. a vzhledem k vyse uvedenemu, teda nepouzivat konverze, je vhodne s nim pracovat jiz od zacatku. > CMYKu by som proste povedal nie. osvitka to rozseparuje lepsie,... --------------------------------- to asi jo, ale to uz jsme v oblasti prepressu (no uz od zacatku) a tazatel je jeste u monitoru a domaci tiskarny :))) h!
This archive was generated by hypermail 2.1.3 : 11. 09. 2003, 09:41 CEST