On Fri, Dec 13, 2002 at 06:36:35PM +0100, S.F. wrote: > > Také se mi v minulosti stalo, že u Telecomu měli špatně záznam v DNS a > > že ho tam měli špatně půl roku. Teprve po několika urgencích, kdy jsem > > jim podrobně popsal, co a kde mají špatně, to opravili. Resp. ten vadný > > záznam vymazali. Přitom by měli své záznamy pravidelně aktualizovat podle > > CZ-NIC, ale zřejmě to nedělají. > > Prosim ta, ako konkretne si to napisal ? Je to dávno, ale matně si vzpomínám, že jsem u nich dělal registraci domény 2. řádu. Nedokončil jsem ji a místo nich jsem našel jiný webhosting. V jejich DNS však zůstal zaveden původní záznam. Když jsem jim to takto popsal, zřejmě si to přečetl někdo inteligentnější (už si nepamatuji jméno) a sjednal nápravu. > Ja som dnes pol hodiny telefonoval s pracovnikom telecomu a vysvetloval im o > co ide a vysledok je nasledovny : Telefonicky to bývá o něco obtížnější, než mailem. Mailem to zase trvá déle, ale na druhé straně se dá lépe zformulovat problém, popř. poslat i nějaká konkrétní data nebo výpisy z logů. > " Dobry den, > situaciu s pripajanim na Vase weby www.dvd-cd.sk a www.dvdplayers.sk som > konzultoval s nasim administratorom. Podla jeho vyjadreni z nasej strany nie > je pripajanie nijako blokovane, ani inak obmedzene. Pri prihlasovani sa na > nejaky server pravidla urcuje vzdy dany server. Skuste sa spojit s > administratorom servera, ci nemoze zistit kde je problem. Bolo by vhodne, > keby ste si pripadne mohli pozriet logy pripojenia na dany server. > Alternativne, by sme sa mohli dohodnut, ze by sme pripojenie na Vas web > skusili od nas. > > S.F. Tak to je zrona případ, kdy Tě posílají od čerta k ďáblu a to Ti nezávidím. Mám o něco příznivější zkušenosti, že mou připomínku někomu předají a ten mi pak odpoví. Pokud se tak nestane, posílám další den (i opakovaně) stejný mail znovu, dokud nedostanu alespoň nějakou odpověď. Kit -- Ing. Vlastimil Pospíchal http://www.hoteldrnholec.cz
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 13. 12. 2002, 23:30 CET