>Také se mi v minulosti stalo, že u Telecomu měli špatně záznam v DNS a >že ho tam měli špatně půl roku. Teprve po několika urgencích, kdy jsem >jim podrobně popsal, co a kde mají špatně, to opravili. Resp. ten vadný >záznam vymazali. Přitom by měli své záznamy pravidelně aktualizovat podle >CZ-NIC, ale zřejmě to nedělají. Prosim ta, ako konkretne si to napisal ? Ja som dnes pol hodiny telefonoval s pracovnikom telecomu a vysvetloval im o co ide a vysledok je nasledovny : " Dobry den, situaciu s pripajanim na Vase weby www.dvd-cd.sk a www.dvdplayers.sk som konzultoval s nasim administratorom. Podla jeho vyjadreni z nasej strany nie je pripajanie nijako blokovane, ani inak obmedzene. Pri prihlasovani sa na nejaky server pravidla urcuje vzdy dany server. Skuste sa spojit s administratorom servera, ci nemoze zistit kde je problem. Bolo by vhodne, keby ste si pripadne mohli pozriet logy pripojenia na dany server. Alternativne, by sme sa mohli dohodnut, ze by sme pripojenie na Vas web skusili od nas. S pozdravom Radko Hrablik Customer Service Representative ST Online Hotline tel. 0800 123 777 " S.F.
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 13. 12. 2002, 18:46 CET