Zdravím, programuju si čistě pro svoji potěchu takovou logickou hříčku v Javascriptu a teď jsem narazil na docela zásadní problém. Ve čtvercové síti, řekněme 10x10 čtverců, je výchozí a cílový bod, každý v jiném čtverci. Dále se v síti nacházejí překážky, které je potřeba inteligentně obejít. Zajímalo by mě obecné řešení, jak najít optimální cestu z výchozího do cílového bodu, aniž by se objekt někde zaseknul ,nebo se nevracel na místa, kde už byl, apod. Prostudoval jsem si nějaké materály o této problematice a vyplynulo z nich, že hledání cest patří mezi složitější, takže si nedělám iluze o tom, že bych to dokázal naprogramovat. Přesto by mě zajímalo, jestli někdo už něco podobného nepsal, nebo aspoň teorerticky neřešil. Díky Terr -------------------- ZDARMA a RYCHLÉ zasílání SMS z www.posliSMS.cz
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 14. 06. 2002, 09:41 CEST