Path searching

From: Terrior@centrum.cz
Date: 14. 06. 2002, 09:41 CEST


		Zdravím,

	programuju si čistě pro svoji potěchu takovou logickou 
hříčku v Javascriptu a teď jsem narazil na docela zásadní problém.
	Ve čtvercové síti, řekněme 10x10 čtverců, je výchozí a 
cílový bod, každý v jiném čtverci. Dále se v síti nacházejí 
překážky, které je potřeba inteligentně obejít.
	Zajímalo by mě obecné řešení, jak najít optimální cestu z 
výchozího do cílového bodu, aniž by se objekt někde 
zaseknul ,nebo se nevracel na místa, kde už byl, apod.
	Prostudoval jsem si nějaké materály o této problematice a 
vyplynulo z nich, že hledání cest patří mezi složitější, takže si 
nedělám iluze o tom, že bych to dokázal naprogramovat.
	Přesto by mě zajímalo, jestli někdo už něco podobného 
nepsal, nebo aspoň teorerticky neřešil.

							Díky Terr

--------------------
ZDARMA a RYCHLÉ zasílání SMS z www.posliSMS.cz



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 14. 06. 2002, 09:41 CEST