Tomas Krause wrote: > 5) To, ze se upgrade nedoporucuje a je lepsi cekat na servispacky je zname > jiz delsi dobu a neni duvod tomu neverit. Nebo je to medialni spiknuti > proti chudackovi M$? Marketeri vi, ze asi 5 % popilace chce vse nove ihned, patri to k jejich image. dalsich 15 % chce vse nove, ale ne uplne ihned, taky maji dost penez. Asi 60% populace/konzumentu je relativne konzervativni, ale i mene majetni a pockaji na snizeni prvotne vysoke ceny exclusive produktu. Az je i pro "obycejneho cloveka" a snoby uz maji zajem zas o neco jineho. No a nakonec ten zbytek, cca 20%, kupuje zbozi az kdyz uz jej skoro nikdo nechce. (kraceno, procenta orientacne, podle segmentu) Ja davam prednost stabilite, potrebuji PC jako pracovni nastroj, na experimenty nemam cas (i tak me obcas nas...e mapi32.dll a fax) a radim se k treti casti. Kdo patri do prvni, toho nezastavi zadna informace, patri to k zivotnimu stylu jeho referencni skupiny. -- --- Dusi ------------------------------- e-mail: jfabian@bb.psg.sk e-FAX: 00 1 425 988-9069 by XOOMFax http://www.home.sk/firm/atpro work http://www.home.sk/public/modelklub hobby ----------------------------- AT Pro ---
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 03. 09. 2001, 23:01 CEST