Mel jsem tak pred chvilou ten stejnej problem a taky jsem se snazil najit nejakou radu v teto konferenci. Mel jsem taky OE5 nastavenyho jako vychozi, ale po odinstalovani Outlooka 97 mi uz OE5 nesel nastavit jako vychozi a v tom okynku nebylo pro zmenu na vyber nic. Jedina pomoc tu asi je, ze to musis odinstalovat pres Ovladaci panely--> Pridat nebo odebrat programy a potom ho nainstalovat znovu a on se automaticky nastavi jako vychozi... (posta, filtry a dalsi nastaveni ti zustane) Honza ___________________________________________________________________________ mailto: kuncikj@gytool.cz www.mujweb.cz/www/kuncikj ICQ: 47881573 ----- Původní zpráva ----- Od: Ing. Ivo Šreiber <ivo.sreiber@iol.cz> Komu: konference-odeslání-začát <zacatecnici-internet@nawebu.cz>; konference-odeslání-servis <servis-internet@nawebu.cz> Odesláno: 4. října 1999 22:46 Předmět: Outlook Expres jako výchozí klient > Mám nainstalován Outlook Expres 5 a také Microsoft Outlook 97. Nemohu > nastavit Outlook Expres jako výchozí poštovní klient, protože v příslušné > složce a rolovacím okénku se mi nabízí jen Microsoft Outlook. Ktyž dám povel > tlačítkem Nastavit jako výchozí, tak se to jako provede, ale po odejití ze > složky a opětovném vejití se mi objeví zase že Outlook Expres není výchozí > klient. > Toto mi asi dělá i tu chybu, že když se chci přihlásit do konference > poklepáním přímo na mailovou adresu v příspěvku z konference, dostanu hlášku > : > "tuto operaci nelze provést, protože výchozí poštovní klient není správně > nainstalován". > > Jak mám nastavit Outlook Expresjako výchozí ? > > Ivo > > > --------- konference casopisu Internet --------------------------------- > Archiv a instrukce pro odhlaseni/prihlaseni na http://internet.nawebu.cz > ------------------------------------------------------------------------ >
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 03. 09. 2001, 22:17 CEST