Outlook Expres jako výchozí klient

From: Ing. Ivo Šreiber (ivo.sreiber@iol.cz)
Date: 04. 10. 1999, 22:46 CEST


Mám nainstalován Outlook Expres 5 a také Microsoft Outlook 97. Nemohu
nastavit Outlook Expres jako výchozí poštovní klient, protože v příslušné
složce a rolovacím okénku se mi nabízí jen Microsoft Outlook. Ktyž dám povel
tlačítkem Nastavit jako výchozí, tak se to jako provede, ale po odejití ze
složky a opětovném vejití se mi objeví zase že Outlook Expres není výchozí
klient.
Toto mi asi dělá i tu chybu, že když se chci přihlásit do konference
poklepáním přímo na mailovou adresu v příspěvku z konference, dostanu hlášku
:
"tuto operaci nelze provést, protože výchozí poštovní klient není správně
nainstalován".

Jak mám nastavit Outlook Expresjako výchozí ?

Ivo



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 03. 09. 2001, 22:17 CEST