Re: OT Oprava Whirlpool

From: Petr Maršálek <pmarsik (zavinac)>
Date: Thu, 24 Jan 2008 13:21:49 +0100
To jo, ale na takový ku..y to chce občas udělat 
bububu, jinak si budou dovolovat stále víc a víc.

Petr

Tomáš Koželuh napsal(a):
> Pokud tam pojede třicátý první den, tak už se nemůžou vymlouvat vůbec na
> nic. Buď vrátí opravenou ledničku nebo může požadovat vrácení peněz. Když
> tam půjde desátý den, tak se akorát budou vymlouvat, že to ještě není,
> čekají na díl a podobně. Ani hrozba ČOI nic nevyřeší, prostě na to mají ze
> zákona měsíc...
> 
> Čest práci a rukám klid!
> 
> BY: Mr. Death  
> 
>> -----Original Message-----
>> From: Petr Maršálek [mailto:pmarsik (zavinac) volny.cz] 
>> Sent: Thursday, January 24, 2008 8:43 AM
>>
>> Proč tak pozdě? Já bych se tam ptal na stav ledničky neustále 
>> průběžně, o ČOI bych se oháněl už po týdnu a jet tam až 31. 
>> den? To už je přeci po termínu, tolik bych jim rozhodně 
>> nedal. A rozhodně bych se obrátil na SOS, kde poskytují i 
>> právnické rady, jak v takovýchto situacích postupovat co 
>> nejlépe a nejefektivněji (a třeba bych se netahal ani sám s 
>> ledničkou do toho servisu).
> 
> 
Received on 24. 01. 2008, 13:21 CET

This archive was generated by hypermail 2.2.0 : 24. 01. 2008, 13:21 CET