To jo, ale na takový ku..y to chce občas udělat bububu, jinak si budou dovolovat stále víc a víc. Petr Tomáš Koželuh napsal(a): > Pokud tam pojede třicátý první den, tak už se nemůžou vymlouvat vůbec na > nic. Buď vrátí opravenou ledničku nebo může požadovat vrácení peněz. Když > tam půjde desátý den, tak se akorát budou vymlouvat, že to ještě není, > čekají na díl a podobně. Ani hrozba ČOI nic nevyřeší, prostě na to mají ze > zákona měsíc... > > Čest práci a rukám klid! > > BY: Mr. Death > >> -----Original Message----- >> From: Petr Maršálek [mailto:pmarsik (zavinac) volny.cz] >> Sent: Thursday, January 24, 2008 8:43 AM >> >> Proč tak pozdě? Já bych se tam ptal na stav ledničky neustále >> průběžně, o ČOI bych se oháněl už po týdnu a jet tam až 31. >> den? To už je přeci po termínu, tolik bych jim rozhodně >> nedal. A rozhodně bych se obrátil na SOS, kde poskytují i >> právnické rady, jak v takovýchto situacích postupovat co >> nejlépe a nejefektivněji (a třeba bych se netahal ani sám s >> ledničkou do toho servisu). > >Received on 24. 01. 2008, 13:21 CET
This archive was generated by hypermail 2.2.0 : 24. 01. 2008, 13:21 CET