RE: OT Oprava Whirlpool

From: Tomáš Koželuh <mr.death (zavinac)>
Date: Thu, 24 Jan 2008 12:22:50 +0100
Pokud tam pojede třicátý první den, tak už se nemůžou vymlouvat vůbec na
nic. Buď vrátí opravenou ledničku nebo může požadovat vrácení peněz. Když
tam půjde desátý den, tak se akorát budou vymlouvat, že to ještě není,
čekají na díl a podobně. Ani hrozba ČOI nic nevyřeší, prostě na to mají ze
zákona měsíc...

Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death  

> -----Original Message-----
> From: Petr Maršálek [mailto:pmarsik (zavinac) volny.cz] 
> Sent: Thursday, January 24, 2008 8:43 AM
> 
> Proč tak pozdě? Já bych se tam ptal na stav ledničky neustále 
> průběžně, o ČOI bych se oháněl už po týdnu a jet tam až 31. 
> den? To už je přeci po termínu, tolik bych jim rozhodně 
> nedal. A rozhodně bych se obrátil na SOS, kde poskytují i 
> právnické rady, jak v takovýchto situacích postupovat co 
> nejlépe a nejefektivněji (a třeba bych se netahal ani sám s 
> ledničkou do toho servisu).
Received on 24. 01. 2008, 12:22 CET

This archive was generated by hypermail 2.2.0 : 24. 01. 2008, 12:22 CET