RE: OT Oprava Whirlpool

From: Quasimodo <quasimodoq (zavinac)>
Date: Thu, 24 Jan 2008 11:24:35 +0100
Ohánět se COI po tydnu klidne muzes,ale akorat je naseres a tu lednicku ti
daji 30. den i když bude opravena drive. Na navraceni penez proste nemas
před uplynutim zakonem dane doby narok. S tim cestovanim , mas narok na
uhrazeni beznych nakladu spojenych s reklamaci, takze muzes zadat i
proplaceni cestovnich nakladu. Chce se to ale nejdříve domluvit s prodejcem,
většinou pro to rad prijede. Když reklamujes kapesni prehravac a bydlis ve
stejnem meste , tak ti proplati jen listek na MHD, Když velkou věc, proplati
i taxika. 

quasi

-----Original Message-----
From: Petr Maršálek [mailto:pmarsik (zavinac) volny.cz] 
Sent: Thursday, January 24, 2008 8:43 AM
To: polemika-internet (zavinac) nawebu.cz
Subject: Re: OT Oprava Whirlpool

Proč tak pozdě? Já bych se tam ptal na stav 
ledničky neustále průběžně, o ČOI bych se oháněl 
už po týdnu a jet tam až 31. den? To už je přeci 
po termínu, tolik bych jim rozhodně nedal. A 
rozhodně bych se obrátil na SOS, kde poskytují i 
právnické rady, jak v takovýchto situacích 
postupovat co nejlépe a nejefektivněji (a třeba 
bych se netahal ani sám s ledničkou do toho servisu).

Petr

Tomáš Koželuh napsal(a):
> Tady je problém, že bez papíru o předání na opravu nebo nějakýho řešení
> opravy je těch 30 dní nevymahatelných. Na to určitě hrají. Takže bych vzal
> ledničku (vím, že s takovým velkým krámem není sranda někam cestovat)
dovezl
> ji do toho servisu, vyfasoval protokol o převzetí reklamace a pak ať si
> zkusí jenom pomyslet na to, že tu ledničku do třiceti dnů neopraví a budou
> se na něco vymlouvat. Pokud to do třiceti dnů nedořeší, doporučuju třicatý
> první den je navštívit a požadovat opravené zboží nebo vrácení peněz.
Pokud
> se jim nebude chtít, tak jim rovnou oznámit, že další návštěva bude s ČOI.
> 
> Čest práci a rukám klid!
> 
> BY: Mr. Death 
>  
> 
>> -----Original Message-----
>> From: Simona Trneckova [mailto:strnecka (zavinac) gmail.com] 
>> Sent: Tuesday, January 22, 2008 3:33 PM
>>
>> Ja jsem ji koupila na bilezbozi.cz a na zarucni opravu jsem 
>> ji nahlasila na jedine autorizovane stredisko pro zaricni 
>> opravy Whirlpool v Praze a strednich Cechach, ktere 
>> zastresuje vsechny servisaky. Je to katastrofa.
>> Opravdu. Nic takoveho jsem uz dlouho nezazila. Jeste se nas 
>> snazi (ted uz nevim, jestli to byl AP Servis nebo Whirlpool 
>> osobne) obelhat tim, ze tech 30 dnu je od chvile, kdy zjisti, 
>> ze vadny dil nemaji na sklade. Ten postup opravny je asi 
>> takovy: zavolejte za dva dny... ve ctvrtek prijdou dily, ne 
>> nevime, jestli prijde i ten vas, v patek nestihnu se vam 
>> ozvat, mozna v pondeli, no ja to neurychlim.... V pondeli se 
>> samosrejme nikdo neozve, aby mi pak po zavolani sdelil: to je 
>> ta lednice tam a tam... no, tak ten dil tam neni, on mozna 
>> prijde z Brna, nebo z Bratislavy, nebo z Vidne, nebo z 
>> Italie, asi za dva dny, ja vam dam vedet....
>>
>> a samozrejme se na mne pak vykasle....
>>
>> Ja to nechapu. Kdybych mela nejakou extra znacku, ale 
>> Whirlpoolka! To je prece tak bezny druh! Asi pokud stoji 
>> nahradni dil 4-5 tisic, nechce to mit servisak na sve triko 
>> doma a dava od toho radsi ruce pryc a dela mrtveho brouka. 
>> Ale proc nema firma jako tahle nejaky sklad, kde by ty 
>> nahradni dily meli, o nevim.
>>
>> Je to bida. Kdyz jsem chtela vratit penize, tak se snazili me 
>> obelhat (30 dni od toho dne, kdy se zjiste, ze nemaji 
>> skladem), pak servisak musi napsat nejaky papir na vymenu 
>> lednice, tomu jsem volala, porad nemel cas, az po 3 urgenci a 
>> vyhruzkach, pak zase oni, ze nevedi, na kterem sklade lednice je.
>>
>> Uz nic spolecneho s Whirlpool, to vam reknu a varuju! Treba 
>> je to v jinem kraji jine, ale Praha a stredni Cechy s AP 
>> Servisem, to je zabite!
> 
> 

-- 
-----------------------------------------------------( reklama )-----
SKOLENI VYHODNOCOVANI STATISTIK NAVSTEVNOSTI: 26. 2. v Praze
Naucte se vycist ze statistik navstevnosti, kde uzivatele na vasem
webu tapou. Zjistete, kde a v cem selhava navigace, kde a jak upravit
vzhled nebo texty stranek, aby se z navstevniku stali zakaznici. 
http://www.dobryweb.cz/skoleni-vyhodnocovani-navstevnosti/?from=km-in-navste
vnost
---------------------------------------------------------------------

-- 
-- Konference: POLEMIKA ---- Pravidla: http://pravidla.kab.cz/ -- 
-- Archiv, instrukce pro odhlaseni: http://internet.nawebu.cz/ -- 
-- Konference Internet Info, s.r.o. ----- http://www.iinfo.cz/ -- 
Received on 24. 01. 2008, 11:24 CET

This archive was generated by hypermail 2.2.0 : 24. 01. 2008, 11:24 CET