Ohánět se COI po tydnu klidne muzes,ale akorat je naseres a tu lednicku ti daji 30. den i když bude opravena drive. Na navraceni penez proste nemas před uplynutim zakonem dane doby narok. S tim cestovanim , mas narok na uhrazeni beznych nakladu spojenych s reklamaci, takze muzes zadat i proplaceni cestovnich nakladu. Chce se to ale nejdříve domluvit s prodejcem, většinou pro to rad prijede. Když reklamujes kapesni prehravac a bydlis ve stejnem meste , tak ti proplati jen listek na MHD, Když velkou věc, proplati i taxika. quasi -----Original Message----- From: Petr Maršálek [mailto:pmarsik (zavinac) volny.cz] Sent: Thursday, January 24, 2008 8:43 AM To: polemika-internet (zavinac) nawebu.cz Subject: Re: OT Oprava Whirlpool Proč tak pozdě? Já bych se tam ptal na stav ledničky neustále průběžně, o ČOI bych se oháněl už po týdnu a jet tam až 31. den? To už je přeci po termínu, tolik bych jim rozhodně nedal. A rozhodně bych se obrátil na SOS, kde poskytují i právnické rady, jak v takovýchto situacích postupovat co nejlépe a nejefektivněji (a třeba bych se netahal ani sám s ledničkou do toho servisu). Petr Tomáš Koželuh napsal(a): > Tady je problém, že bez papíru o předání na opravu nebo nějakýho řešení > opravy je těch 30 dní nevymahatelných. Na to určitě hrají. Takže bych vzal > ledničku (vím, že s takovým velkým krámem není sranda někam cestovat) dovezl > ji do toho servisu, vyfasoval protokol o převzetí reklamace a pak ať si > zkusí jenom pomyslet na to, že tu ledničku do třiceti dnů neopraví a budou > se na něco vymlouvat. Pokud to do třiceti dnů nedořeší, doporučuju třicatý > první den je navštívit a požadovat opravené zboží nebo vrácení peněz. Pokud > se jim nebude chtít, tak jim rovnou oznámit, že další návštěva bude s ČOI. > > Čest práci a rukám klid! > > BY: Mr. Death > > >> -----Original Message----- >> From: Simona Trneckova [mailto:strnecka (zavinac) gmail.com] >> Sent: Tuesday, January 22, 2008 3:33 PM >> >> Ja jsem ji koupila na bilezbozi.cz a na zarucni opravu jsem >> ji nahlasila na jedine autorizovane stredisko pro zaricni >> opravy Whirlpool v Praze a strednich Cechach, ktere >> zastresuje vsechny servisaky. Je to katastrofa. >> Opravdu. Nic takoveho jsem uz dlouho nezazila. Jeste se nas >> snazi (ted uz nevim, jestli to byl AP Servis nebo Whirlpool >> osobne) obelhat tim, ze tech 30 dnu je od chvile, kdy zjisti, >> ze vadny dil nemaji na sklade. Ten postup opravny je asi >> takovy: zavolejte za dva dny... ve ctvrtek prijdou dily, ne >> nevime, jestli prijde i ten vas, v patek nestihnu se vam >> ozvat, mozna v pondeli, no ja to neurychlim.... V pondeli se >> samosrejme nikdo neozve, aby mi pak po zavolani sdelil: to je >> ta lednice tam a tam... no, tak ten dil tam neni, on mozna >> prijde z Brna, nebo z Bratislavy, nebo z Vidne, nebo z >> Italie, asi za dva dny, ja vam dam vedet.... >> >> a samozrejme se na mne pak vykasle.... >> >> Ja to nechapu. Kdybych mela nejakou extra znacku, ale >> Whirlpoolka! To je prece tak bezny druh! Asi pokud stoji >> nahradni dil 4-5 tisic, nechce to mit servisak na sve triko >> doma a dava od toho radsi ruce pryc a dela mrtveho brouka. >> Ale proc nema firma jako tahle nejaky sklad, kde by ty >> nahradni dily meli, o nevim. >> >> Je to bida. Kdyz jsem chtela vratit penize, tak se snazili me >> obelhat (30 dni od toho dne, kdy se zjiste, ze nemaji >> skladem), pak servisak musi napsat nejaky papir na vymenu >> lednice, tomu jsem volala, porad nemel cas, az po 3 urgenci a >> vyhruzkach, pak zase oni, ze nevedi, na kterem sklade lednice je. >> >> Uz nic spolecneho s Whirlpool, to vam reknu a varuju! Treba >> je to v jinem kraji jine, ale Praha a stredni Cechy s AP >> Servisem, to je zabite! > > -- -----------------------------------------------------( reklama )----- SKOLENI VYHODNOCOVANI STATISTIK NAVSTEVNOSTI: 26. 2. v Praze Naucte se vycist ze statistik navstevnosti, kde uzivatele na vasem webu tapou. Zjistete, kde a v cem selhava navigace, kde a jak upravit vzhled nebo texty stranek, aby se z navstevniku stali zakaznici. http://www.dobryweb.cz/skoleni-vyhodnocovani-navstevnosti/?from=km-in-navste vnost --------------------------------------------------------------------- -- -- Konference: POLEMIKA ---- Pravidla: http://pravidla.kab.cz/ -- -- Archiv, instrukce pro odhlaseni: http://internet.nawebu.cz/ -- -- Konference Internet Info, s.r.o. ----- http://www.iinfo.cz/ --Received on 24. 01. 2008, 11:24 CET
This archive was generated by hypermail 2.2.0 : 24. 01. 2008, 11:24 CET