Tady je problém, že bez papíru o předání na opravu nebo nějakýho řešení opravy je těch 30 dní nevymahatelných. Na to určitě hrají. Takže bych vzal ledničku (vím, že s takovým velkým krámem není sranda někam cestovat) dovezl ji do toho servisu, vyfasoval protokol o převzetí reklamace a pak ať si zkusí jenom pomyslet na to, že tu ledničku do třiceti dnů neopraví a budou se na něco vymlouvat. Pokud to do třiceti dnů nedořeší, doporučuju třicatý první den je navštívit a požadovat opravené zboží nebo vrácení peněz. Pokud se jim nebude chtít, tak jim rovnou oznámit, že další návštěva bude s ČOI. Čest práci a rukám klid! BY: Mr. Death > -----Original Message----- > From: Simona Trneckova [mailto:strnecka (zavinac) gmail.com] > Sent: Tuesday, January 22, 2008 3:33 PM > > Ja jsem ji koupila na bilezbozi.cz a na zarucni opravu jsem > ji nahlasila na jedine autorizovane stredisko pro zaricni > opravy Whirlpool v Praze a strednich Cechach, ktere > zastresuje vsechny servisaky. Je to katastrofa. > Opravdu. Nic takoveho jsem uz dlouho nezazila. Jeste se nas > snazi (ted uz nevim, jestli to byl AP Servis nebo Whirlpool > osobne) obelhat tim, ze tech 30 dnu je od chvile, kdy zjisti, > ze vadny dil nemaji na sklade. Ten postup opravny je asi > takovy: zavolejte za dva dny... ve ctvrtek prijdou dily, ne > nevime, jestli prijde i ten vas, v patek nestihnu se vam > ozvat, mozna v pondeli, no ja to neurychlim.... V pondeli se > samosrejme nikdo neozve, aby mi pak po zavolani sdelil: to je > ta lednice tam a tam... no, tak ten dil tam neni, on mozna > prijde z Brna, nebo z Bratislavy, nebo z Vidne, nebo z > Italie, asi za dva dny, ja vam dam vedet.... > > a samozrejme se na mne pak vykasle.... > > Ja to nechapu. Kdybych mela nejakou extra znacku, ale > Whirlpoolka! To je prece tak bezny druh! Asi pokud stoji > nahradni dil 4-5 tisic, nechce to mit servisak na sve triko > doma a dava od toho radsi ruce pryc a dela mrtveho brouka. > Ale proc nema firma jako tahle nejaky sklad, kde by ty > nahradni dily meli, o nevim. > > Je to bida. Kdyz jsem chtela vratit penize, tak se snazili me > obelhat (30 dni od toho dne, kdy se zjiste, ze nemaji > skladem), pak servisak musi napsat nejaky papir na vymenu > lednice, tomu jsem volala, porad nemel cas, az po 3 urgenci a > vyhruzkach, pak zase oni, ze nevedi, na kterem sklade lednice je. > > Uz nic spolecneho s Whirlpool, to vam reknu a varuju! Treba > je to v jinem kraji jine, ale Praha a stredni Cechy s AP > Servisem, to je zabite!Received on 23. 01. 2008, 21:00 CET
This archive was generated by hypermail 2.2.0 : 23. 01. 2008, 21:00 CET