RE: OT Oprava Whirlpool

From: Tomáš Koželuh <mr.death (zavinac)>
Date: Wed, 23 Jan 2008 21:00:24 +0100
Tady je problém, že bez papíru o předání na opravu nebo nějakýho řešení
opravy je těch 30 dní nevymahatelných. Na to určitě hrají. Takže bych vzal
ledničku (vím, že s takovým velkým krámem není sranda někam cestovat) dovezl
ji do toho servisu, vyfasoval protokol o převzetí reklamace a pak ať si
zkusí jenom pomyslet na to, že tu ledničku do třiceti dnů neopraví a budou
se na něco vymlouvat. Pokud to do třiceti dnů nedořeší, doporučuju třicatý
první den je navštívit a požadovat opravené zboží nebo vrácení peněz. Pokud
se jim nebude chtít, tak jim rovnou oznámit, že další návštěva bude s ČOI.

Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death 
 

> -----Original Message-----
> From: Simona Trneckova [mailto:strnecka (zavinac) gmail.com] 
> Sent: Tuesday, January 22, 2008 3:33 PM
> 
> Ja jsem ji koupila na bilezbozi.cz a na zarucni opravu jsem 
> ji nahlasila na jedine autorizovane stredisko pro zaricni 
> opravy Whirlpool v Praze a strednich Cechach, ktere 
> zastresuje vsechny servisaky. Je to katastrofa.
> Opravdu. Nic takoveho jsem uz dlouho nezazila. Jeste se nas 
> snazi (ted uz nevim, jestli to byl AP Servis nebo Whirlpool 
> osobne) obelhat tim, ze tech 30 dnu je od chvile, kdy zjisti, 
> ze vadny dil nemaji na sklade. Ten postup opravny je asi 
> takovy: zavolejte za dva dny... ve ctvrtek prijdou dily, ne 
> nevime, jestli prijde i ten vas, v patek nestihnu se vam 
> ozvat, mozna v pondeli, no ja to neurychlim.... V pondeli se 
> samosrejme nikdo neozve, aby mi pak po zavolani sdelil: to je 
> ta lednice tam a tam... no, tak ten dil tam neni, on mozna 
> prijde z Brna, nebo z Bratislavy, nebo z Vidne, nebo z 
> Italie, asi za dva dny, ja vam dam vedet....
> 
> a samozrejme se na mne pak vykasle....
> 
> Ja to nechapu. Kdybych mela nejakou extra znacku, ale 
> Whirlpoolka! To je prece tak bezny druh! Asi pokud stoji 
> nahradni dil 4-5 tisic, nechce to mit servisak na sve triko 
> doma a dava od toho radsi ruce pryc a dela mrtveho brouka. 
> Ale proc nema firma jako tahle nejaky sklad, kde by ty 
> nahradni dily meli, o nevim.
> 
> Je to bida. Kdyz jsem chtela vratit penize, tak se snazili me 
> obelhat (30 dni od toho dne, kdy se zjiste, ze nemaji 
> skladem), pak servisak musi napsat nejaky papir na vymenu 
> lednice, tomu jsem volala, porad nemel cas, az po 3 urgenci a 
> vyhruzkach, pak zase oni, ze nevedi, na kterem sklade lednice je.
> 
> Uz nic spolecneho s Whirlpool, to vam reknu a varuju! Treba 
> je to v jinem kraji jine, ale Praha a stredni Cechy s AP 
> Servisem, to je zabite!
Received on 23. 01. 2008, 21:00 CET

This archive was generated by hypermail 2.2.0 : 23. 01. 2008, 21:00 CET