Jarek Jesenský - adresa pro konference napsal(a): > Novy VW brouk je opravdu "zneuziti" desetileti oblibeneho modelu? -------------------------- ANO, se vsi vaznosti rikam, ze to je parazitovani na najslavnejsim modelu. A nikdy se ani na hodně velkou vzdálenost nepřiblíží k tomu co znamená Brouk. Je to prostě jen 'imidžovka' vzniklá navrcholu retrostylu v automobilovém průmyslu. Taková marketingová hříčka. > Nove verze Pepsi ci Coca Coly jsou "zneuziti" desetileti oblibeneho napoje? ------------------------- To není zneužití, to je tzv. optimalizace zisku. Prostě vydat různé Light a janevimjaké verze, které mají větší obsah čisté vody a hned je co prodávat. Plus nějaký správný slogan... > Predpokladam vsak, ze kdyby prodeje fernetu s prichutemi nebyly > oblibene (= prodavalo by se jich mene, nez je ekonomicke pro vyrobu a > marketing), tak by je Bozkov stahl z trhu ... ------------------------- No, právě Božkov je známý tím, že si uměl prosadit co se má prodávat. Kdysi podmiňoval odběr Fernetu odběrem dalších produktů (rumu, atp.). Pak za to dostal pokutu. Ale myslím, že oni ví, jak na to ;) Myslím, že to zneužití bylo myšleno spíš na ty jiné fernety (ani nevím jak se jmenují, možná Grizzly a kdoví co ještě). Ty jsou chuťově úplně mimo a parazitují na Stocku. I když tak to bylo (je) i s Becherovkou ;) -h!-Received on Fri, 28 Jul 2006 21:32:07 +0200
This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 28. 07. 2006, 21:32 CEST