Re: OT Fernet

From: Jarek Jesenský - adresa pro konference <nokia (zavinac)>
Date: 28. 07. 2006, 20:56 CEST
Takze kdyz delaji vyrobci inovace modelu aut ci rozsirovani "rodin" svych 
produktu (cigarety, polevky, vodky, nealko napoje a tisice dalsich 
prikladu), je to jen pejorativni "lepeni der na trhu" a ne rozsirovani 
nabidky ci uspokojovani dalsich skupin zakazniku?
Novy VW brouk je opravdu "zneuziti" desetileti oblibeneho modelu? Nove verze 
Pepsi ci Coca Coly jsou "zneuziti" desetileti oblibeneho napoje? Uff ...

Jarek


----- Original Message ----- 
From: "Míra Havlíček" <mira.havlicek@gmail.com>
To: <polemika-internet@nawebu.cz>
Sent: Friday, July 28, 2006 8:03 PM
Subject: Re: OT Fernet


Fernet je jen jeden (Božkov), ostatní jsou jen levné náhražky.
Ani citrus už nemá s fernetem moc společného. Je to jen zalepení díry na
trhu a využití (zneužití) obliby originál fernetu.
Míra Havlíček
Received on Fri, 28 Jul 2006 20:56:00 +0200

This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 28. 07. 2006, 20:56 CEST