Takze kdyz delaji vyrobci inovace modelu aut ci rozsirovani "rodin" svych produktu (cigarety, polevky, vodky, nealko napoje a tisice dalsich prikladu), je to jen pejorativni "lepeni der na trhu" a ne rozsirovani nabidky ci uspokojovani dalsich skupin zakazniku? Novy VW brouk je opravdu "zneuziti" desetileti oblibeneho modelu? Nove verze Pepsi ci Coca Coly jsou "zneuziti" desetileti oblibeneho napoje? Uff ... Jarek ----- Original Message ----- From: "Míra Havlíček" <mira.havlicek@gmail.com> To: <polemika-internet@nawebu.cz> Sent: Friday, July 28, 2006 8:03 PM Subject: Re: OT Fernet Fernet je jen jeden (Božkov), ostatní jsou jen levné náhražky. Ani citrus už nemá s fernetem moc společného. Je to jen zalepení díry na trhu a využití (zneužití) obliby originál fernetu. Míra HavlíčekReceived on Fri, 28 Jul 2006 20:56:00 +0200
This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 28. 07. 2006, 20:56 CEST