nepochopeny napsal(a): >>nebo nejakou skodovkou zaplati na opravach vice, nez treba ja >>se sedmickovym BMW. Cena dilu i oprav je sice v mem pripade zcela > A o kolik klesne cena tveho sedmickoveho BMW za rok? ---------------------------------- asi se to nevztahuje tak uplne k dotazu (ale co, jsme v polemice ;) ) tak neco k te ztrate hodnoty. btw. Danieli, jaka je to rada? E65 nebo E38 nebo E32, ci snad E23? to je ted celkem jedno ;) k veci: u novych aut ta hodnota klesa asi takto: - dnem nakupu: 1% - prvni rok: 30% - druhy rok: 25% - treti rok: 20% (procenta jsou z porizovaci ceny noveho vozu) neni to u kazdeho auta, ale priblizne takhle to klesa. potech trech letech uz to vetsinou setrvava a klesa pomaleji. a taky je nutno brat v potaz, co to je za auto. takovy stupidni golf si zachovava vysokou hodnotu, i kdyz je to prerostla nakupni taska, kdezto treba Royce bude mit tu cenu porad vyssi. muze nastat situace, kdy si koupite auto a treba za mesic prijde nova modelova rada (tj. nastupce) tak ta cena klesne trosku rychleji. takze koupe auta je jedna z nejztratovejsich zalezitosti. k cene si pripoctete provozni naklady a trefi vas slak. no dobre, auto je i od toho aby vydelavalo, pak je predpoklad, ze ty naklady neprevysi prijmy a bude to ziskova zalezitost ;) ta ziskova situace muze nastat, pokud si koupite vuz, ktery casem na cene ziska. ted mne tak napada treba MB 300 SLR (nekdy z padesatych let), Jaguar E-Type a par podobnych by se naslo, jenze to nejsou auta pro bezny provoz. a tezko dnes koupite nejakou takovouto lahudku. -- -h!- http://hyneklipa.cz/ ICQ: 289612872Received on Mon, 19 Jan 2004 08:37:22 +0100
This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 19. 01. 2004, 08:32 CET