Hezky to popsal Daniel. Proste v nekterych zemich je to zrejme ze zakona. Kdyz jsem byl ve statech, tak mi kamarad rikal, ze je to do mesice. V nemecku, prevazne u firmy Conrad mi vzdy okamzite vymenili co jsem reklamoval. Bez reci a ja se tam rad vracel, i kdyz je to drazsi firma, a o tom to je. Moje posledni zkusenost je v CR s firmou JM kousek za Prahou. Koupil jsem tu mikrovlnou troubu a po cca 1-2 mesicich ji sel reklamovat. Odhadnuta doba opravy 1 mesic. Protoze jsem mikrovlnku potreboval, tak jsem si ji musel koupit (ovsem u jine firmy, protoze ze zasady nedavam vydelat lemplum). A ted pozor - oprava by byvala stala 252 Kc. Kdyby si byval JM tu mikrovlnku vzal a dal mi novou, tak by sice tu pouzitou prodal se ztratou, ale ziskal by spokojeneho a "verneho" zakaznika. A to mi verte, je proste k nezaplaceni. JM uz bilou techniku neprodava - a proc asi, ze ??? Jindra Polivka jpolivka@mbox.vol.cz > No, my na nasich eShopech bez uvedeni duvodu bereme zbozi zpet do 14 dnu. > Snazime se vsak delat jen dobre zbozi s podporou vyrobce, servisem, psat co > nejpodrobnejsi recenze a davat do Shopu co nejvetsi fotky (samozrejme az na > dalsi klik, aby nezdrzovaly modemare), takze takove pripady u nas cini > nastesti jen 1,5% na milion trzeb. > Ne ze bych nerad vysel vstric zakaznikovi, ale problem je, ze jde o > malobratkove zbozi a nam to pak nechce vzit zpet dovozce. Opravdu netusim, > jak to delaji v Americe, kde bez mrknuti oka vezmou zpet za plne penize i > evidentne "jety" pristroj :-( > > JarekReceived on Sat, 17 Jan 2004 20:30:38 +0100
This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 09. 01. 2004, 20:28 CET