Re: infraport

From: J. Polivka <jpolivka (zavinac)>
Date: 17. 01. 2004, 20:30 CET
Hezky to popsal Daniel.
Proste v nekterych zemich je to zrejme ze zakona.
Kdyz jsem byl ve statech, tak mi kamarad rikal, ze je to do mesice.
V nemecku, prevazne u firmy Conrad mi vzdy okamzite vymenili co jsem
reklamoval. Bez reci a ja se tam rad vracel, i kdyz je to drazsi firma, a o
tom to je.
Moje posledni zkusenost je v CR s firmou JM kousek za Prahou. Koupil jsem tu
mikrovlnou troubu a po cca 1-2 mesicich ji sel reklamovat. Odhadnuta doba
opravy 1 mesic.
Protoze jsem mikrovlnku potreboval, tak jsem si ji musel koupit (ovsem u
jine firmy, protoze ze zasady nedavam vydelat lemplum).
A ted pozor - oprava by byvala stala 252 Kc.
Kdyby si byval JM tu mikrovlnku vzal a dal mi novou, tak by sice tu pouzitou
prodal se ztratou, ale ziskal by spokojeneho a "verneho" zakaznika. A to mi
verte, je proste k nezaplaceni.
JM uz bilou techniku neprodava - a proc asi, ze ???
Jindra Polivka
jpolivka@mbox.vol.cz



> No, my na nasich eShopech bez uvedeni duvodu bereme zbozi zpet do 14 dnu.
> Snazime se vsak delat jen dobre zbozi s podporou vyrobce, servisem, psat
co
> nejpodrobnejsi recenze a davat do Shopu co nejvetsi fotky (samozrejme az
na
> dalsi klik, aby nezdrzovaly modemare), takze takove pripady u nas cini
> nastesti jen 1,5% na milion trzeb.
> Ne ze bych nerad vysel vstric zakaznikovi, ale problem je, ze jde o
> malobratkove zbozi a nam to pak nechce vzit zpet dovozce. Opravdu netusim,
> jak to delaji v Americe, kde bez mrknuti oka vezmou zpet za plne penize i
> evidentne "jety" pristroj :-(
>
> Jarek
Received on Sat, 17 Jan 2004 20:30:38 +0100

This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 09. 01. 2004, 20:28 CET