No, my na nasich eShopech bez uvedeni duvodu bereme zbozi zpet do 14 dnu. Snazime se vsak delat jen dobre zbozi s podporou vyrobce, servisem, psat co nejpodrobnejsi recenze a davat do Shopu co nejvetsi fotky (samozrejme az na dalsi klik, aby nezdrzovaly modemare), takze takove pripady u nas cini nastesti jen 1,5% na milion trzeb. Ne ze bych nerad vysel vstric zakaznikovi, ale problem je, ze jde o malobratkove zbozi a nam to pak nechce vzit zpet dovozce. Opravdu netusim, jak to delaji v Americe, kde bez mrknuti oka vezmou zpet za plne penize i evidentne "jety" pristroj :-( Jarek ----- Original Message ----- From: "strma" <strma@volny.cz> To: <polemika-internet@nawebu.cz> Sent: Friday, January 09, 2004 5:38 PM Subject: Re: infraport > opravdu? ja to slysel tak jak sem napsal... asi tu neni nikdo kdo to > zna tu pravou zakonnou pravdu? kdysi jsem zkousel hledat neco v zakonech > na strace jakehosi ministrstva (tusim vnitra) ale horsi system snad nikdo > nemohl vymyslet :( > dismissed. > > On Thu, 08 Jan 2004 22:15:28 +0100, Cascaval <cascaval@seznam.cz> wrote: > > > Ja mam taky spise pozitivni zkusenosti. Takove CD a knihy ani nijak > > jinak nekupuju. > > > >> navic se me u tohoto zpusobu nakupovani libi jedna vec a to ta, ze > >> pokud se me ten danej vyrobek proste nelibi nebo me prestane bavit > >> ci jeho funkce neni takova jakou sem si predstavoval tak mam pravo > >> jim to poslat zpatky (ve lhute 30dnu od nakupu) > > > > - Tusim, ze je to jen 14 dni. > > - Nevztahuje se to na vsechny druhy zbozi. > > > > CascavalReceived on Fri, 9 Jan 2004 19:10:10 +0100
This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 09. 01. 2004, 19:10 CET