Zdravim, ja vim, ze to je blbost ale ja jsem to tak neurcil ;) Haribol, Jura Nemec ~~~~~~~~~~~~~~~ jura@webguru.cz kurrin@volny.cz Puvodni text ------------------- > Vazat uspesnost reklamy na CTR je pitomost. Kazdy banner je jiny, kazda > kampan je jina. Omlety priklad - prodejce letadel bude spokojen s jednim > kliknutim, kdyz diky nemu proda Boeing. Prumerne CTR bude nekde mezi 0.5 > a 1 %. Ted mame treba na ROOTovi bannery LinuxExpa s CTR 5-9%, ale > stejne tak jsou tam i bannery s CTR 0.5 % - jde treba jen o image > bannery IBM, Oraclu, Telecomu a pod. > Vyhodnotit uspesnost kampane je veda a nelze to zuzit na jedno cislo, > ktere samo o sobe nic nerika. > Vice na http://reklama.nawebu.cz/ > S pozdravem > tomas.krause.cz
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 17. 01. 2002, 15:31 CET