Re[2]: Reklamni kampan

From: Jura Nýmec (jura@webguru.cz)
Date: 17. 01. 2002, 13:31 CET


Zdravim,

ja vim, ze to je blbost ale ja jsem to tak neurcil ;)

Haribol,
Jura Nemec
~~~~~~~~~~~~~~~
jura@webguru.cz
kurrin@volny.cz

Puvodni text
-------------------
> Vazat uspesnost reklamy na CTR je pitomost. Kazdy banner je jiny, kazda
> kampan je jina. Omlety priklad - prodejce letadel bude spokojen s jednim
> kliknutim, kdyz diky nemu proda Boeing. Prumerne CTR bude nekde mezi 0.5
> a 1 %. Ted mame treba na ROOTovi bannery LinuxExpa s CTR 5-9%, ale
> stejne tak jsou tam i bannery s CTR 0.5 % - jde treba jen o image
> bannery IBM, Oraclu, Telecomu a pod.

> Vyhodnotit uspesnost kampane je veda a nelze to zuzit na jedno cislo,
> ktere samo o sobe nic nerika.

> Vice na http://reklama.nawebu.cz/

> S pozdravem
> tomas.krause.cz



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 17. 01. 2002, 15:31 CET