On 16/01/2002, Jura Nìmec wrote: > Zdravim, > > mam takovy jeden dost teoreticky dotaz. Predem to vysvetlim: > > Jedna webhostingova firma mi nabidla, ze by na mych strankach chteli > reklamni kampan. Z pocatku chteji "testovaci provoz" v podobe 30.000 > impresi, pote, podle uspesnosti koupi vice. Uspesnost si predstavuji > min 1% clickrate. Myslite si, ze je mozne aby mel banner takovouto > uspesnost? Jaka se myslite, ze je prumerna uspesnost banneru na ceskem > nternetu? Existuji nejake prehledy co zebricky? Vazat uspesnost reklamy na CTR je pitomost. Kazdy banner je jiny, kazda kampan je jina. Omlety priklad - prodejce letadel bude spokojen s jednim kliknutim, kdyz diky nemu proda Boeing. Prumerne CTR bude nekde mezi 0.5 a 1 %. Ted mame treba na ROOTovi bannery LinuxExpa s CTR 5-9%, ale stejne tak jsou tam i bannery s CTR 0.5 % - jde treba jen o image bannery IBM, Oraclu, Telecomu a pod. Vyhodnotit uspesnost kampane je veda a nelze to zuzit na jedno cislo, ktere samo o sobe nic nerika. Vice na http://reklama.nawebu.cz/ S pozdravem tomas.krause.cz -- http://nv.cz/ * http://root.cz/ * http://www.woko.cz
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 17. 01. 2002, 10:34 CET