> Celej TV bussines funguje proto, aby par spolecnosti vydelalo penize. > Inkasujou za reklamu jinych spolecnosti. Aby lidicky na ty reklamy > koukali, tak jim k tomu pribali nejaky film, serialek a trochu sportu, > okoreni v patek v noci trochou sexu. Ale lidi si mysli, ze televize je > tu proto, aby je bavila a reklama je jen tak mimochodem pribalena. > Podobne to muze byt i v jinych mediich. Prodej casopisu s tematikou PC > a inet je jen technologie vydelavani penez. Samotny casopis je > reklamnim mediem a aby se to dalo cist, tak je k tomu CD i nejake > texty a obrazky. Nerikam, ze je to jenom takhle, ale chapu pohled > vydavatele, investora. Neni samaritan, je ekonom. A pokud se potka Jasne, ale prave proto by se mel vydavatel snazit, aby to aspon vypadalo, ze mu jde o ctenare ne? K cemuz by podle me ta obalka prispela... Ja si myslim, ze obal prodaval vzdycky a asi i jeste chvili bude. (i kdyz nastupuje e-comerce) bye -- ======================== Martin Damasek <damasekm@iol.cz> mobil: +420 603 924504 ========================
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 14:29 CEST