Re: OT: Nákup v USA

From: dup <dup (zavinac)>
Date: Tue, 14 May 2013 18:10:44 +0200
a neumí to nejak vyresit shipito, nebo jinej preposilac?


dup

Dne 14.5.2013 17:50, Petr Maršálek napsal(a):
> Vím, že se to tu několikrát probíralo a sám jsem i radil, ale teď jsem 
> se dostal do trošku zapeklité situace a tak mě třeba někdo pomůže nebo 
> aspoň napíše, jak by to řešil:
> Chtěl jsem si koupit zboží z eshopu v USA, který neprodává do Evropy a 
> tak jsem si říkal, že bude stačit využít shipito a zaplatit eshopu 
> přes Paypal. Po objednání a příkazu paypalu k platbě mi ovšem přišel 
> mail, že obchod nemá licenci obchodovat mimo USA a Kanadu a z Paypalu 
> mi přišlo, že nelze provést platbu (přijímají pouze domácí platby i 
> přes Paypal). Teď jsem v situaci, že na bankovním účtu mám blokované 
> peníze kvůli převodu na Paypal, tam žádná transakce nejde vidět a v 
> eshopu mám nezaplacenou objednávku. Ty peníze bych s bankou nějak 
> vyřešil, ale horší je jednání s eshopem. Navrhoval jsem mu zaplacení 
> bankovním převodem z ČR, ale dodání na moji adresu do USA (do shipito) 
> nebo storno objednávky, ale to mi odmítl a tak je to na mrtvém bodě:
> "Unfortunately we can only accept payment by credit card or Paypal. 
> Since your order did not clear Paypal it never entered our ordering, 
> invoicing or shipping systems. As a result there is no order to 
> cancel. Hopefully you can finds the replacement part closer to you."
>
> Jak byste tuto situaci řešili?
>
> Petr
>
Received on 14. 05. 2013, 18:10 CEST

This archive was generated by hypermail 2.2.0 : 14. 05. 2013, 18:10 CEST