a neumí to nejak vyresit shipito, nebo jinej preposilac? dup Dne 14.5.2013 17:50, Petr Maršálek napsal(a): > Vím, že se to tu několikrát probíralo a sám jsem i radil, ale teď jsem > se dostal do trošku zapeklité situace a tak mě třeba někdo pomůže nebo > aspoň napíše, jak by to řešil: > Chtěl jsem si koupit zboží z eshopu v USA, který neprodává do Evropy a > tak jsem si říkal, že bude stačit využít shipito a zaplatit eshopu > přes Paypal. Po objednání a příkazu paypalu k platbě mi ovšem přišel > mail, že obchod nemá licenci obchodovat mimo USA a Kanadu a z Paypalu > mi přišlo, že nelze provést platbu (přijímají pouze domácí platby i > přes Paypal). Teď jsem v situaci, že na bankovním účtu mám blokované > peníze kvůli převodu na Paypal, tam žádná transakce nejde vidět a v > eshopu mám nezaplacenou objednávku. Ty peníze bych s bankou nějak > vyřešil, ale horší je jednání s eshopem. Navrhoval jsem mu zaplacení > bankovním převodem z ČR, ale dodání na moji adresu do USA (do shipito) > nebo storno objednávky, ale to mi odmítl a tak je to na mrtvém bodě: > "Unfortunately we can only accept payment by credit card or Paypal. > Since your order did not clear Paypal it never entered our ordering, > invoicing or shipping systems. As a result there is no order to > cancel. Hopefully you can finds the replacement part closer to you." > > Jak byste tuto situaci řešili? > > Petr >Received on 14. 05. 2013, 18:10 CEST
This archive was generated by hypermail 2.2.0 : 14. 05. 2013, 18:10 CEST