Ahoj Kamile. Supr - diky za "nastartovani" reseni meho problemku. Jelikoz Thunderbirda nainstalovaneho mam ( ale prave jen kvuli vyborne RSS ctecce ), tak jsem jen pridal ucet ant.sat (zavinac) tiscali.cz. Sice jsem ztroskotal na nastaveni ODESILANI zpravy-to se mi nezdarilo, ale to mozna (?) nevadi, protoze jakmile jsem ten ucet v Thunderbirdu vytvoril, tak doslo ke stazeni vsech zprav toho uctu Tiscali a uz to vidim : Casy jsou spravne. Treba Tvoje odpoved z Konfery pred tim stazena v Outlook Express mi prisla jakoby v 16:10h ( a to je prave spatne ), ale v Thunderbirdu vidim spravny cas a to prijato v 17:10h. Tak. A ted kde v Outlook Express ( 6.00.2900.5512 (xpsp.080413-2105) ) tuto zavadu napravit ? Mam prave v OE jeste 3 ucty - u nich je cas v poradku ! Napadlo me snad jen ten ucet Tiscali smaznout a vytvorit novy... Nebo "jeste nekde neco" muzu udelat/nastavit jineho myslis ? Dik Ante > ----- Original Message ----- > From: "Kamil" <sverak (zavinac) gmail.com> > To: <servis-internet (zavinac) nawebu.cz> > Sent: Saturday, February 26, 2011 5:10 PM > Subject: Re: Spatny cas prichozi zpravy v Outlook Express > > > Ahoj, > > a víš kde je problém? Co je v hlavičce zpávy? > > Nebo jinak udělej to cos nechtěl nainstaluj thunderbirda a pošli zpávu a > stáhni ji ním. > Když bude o hodinu posunutá, tak nehledáš problém v OE. Ale buď v počítači > nebo u poskytovatele. > V tomto případě zmáčkni v TB Ctrl+U a obsah nám sem pošli (to je ta > hlavička).. > > Cao, > Kamil > > > 2011/2/26 Ante <ant.sat (zavinac) tiscali.cz> > >> Uz jsem sem mozna jednou tento dotaz posilal - nicmene reseni stale >> nemam. >> Moc Vas nekoho prosim - co ted s tim ? Viz nize moje komunikace s >> podporou >> Tiscali : >> >> ****** >> >>> --- Dotaz -------------------- >>> Dobry den. >>> Prosim o pomoc - v mem Meilovem klientovi Outlook Express mam nekolik >>> uctu. Jednim z nich je i od TISCALI - ant.sat (zavinac) tiscali.cz. >>> U vsech uctu mi cas prichozi zpravy ukazuje dobre, ale u >>> ant.sat (zavinac) tiscali.cz je vzdy o hodinu mene. Je to neprijemne, protoze >>> neprectene meily z tohoto uctu se mi objevuji jeste pred uz prectenymi >>> zpravami z uctu jinych. >>> Kdyz jdu ale na meilove rozhrani na Vase TISCALI stranky, tak tam ta >>> sama >>> zprava ma cas naprosto spravne... >>> Nevite prosim, kde bych mohl hledat chybu ? U me v PC ( W-XP Home ) ci >>> nekde u Vas ? >>> Ucty ktere mi zobrazuji spravny cas : Google, Seznam a Servery. U nich >>> je >>> cas v poradku - "u Vas" ne... >>> >> >> ODPOVED TISCALI : >> >> Dobrý den, >>> >>> bohužel toto si musíte nastavit na Vašem PC, jak sám říkáte, když jdete >>> přes naše rozhraní čas je správný. >>> >>> >>> S pozdravem >>> >>> Tiscali >>> >> ****** >> >> >> Nevite tedy prosim nekdo co s tim mam delat ? >> Jsem na tohohle postaka zvykly, mam v nem nastaveno spustu filtru zprav - >> nechci prejit treba na Thunderbird. Rad bych vyresil vyse polozeny >> dotaz - >> kdyz mi to chodilo 10 let tak proc ted "najdenou" ne ;) ? >> >> >> >> Diky AnteReceived on 26. 02. 2011, 17:51 CET
This archive was generated by hypermail 2.2.0 : 26. 02. 2011, 17:51 CET