Re: Spatny cas prichozi zpravy v Outlook Express

From: Ante <ant.sat (zavinac)>
Date: Sat, 26 Feb 2011 17:51:11 +0100
Ahoj Kamile.



Supr - diky za "nastartovani" reseni meho problemku.

Jelikoz Thunderbirda nainstalovaneho mam ( ale prave jen kvuli vyborne RSS 
ctecce ), tak jsem jen pridal ucet ant.sat (zavinac) tiscali.cz. Sice jsem ztroskotal 
na nastaveni ODESILANI zpravy-to se mi nezdarilo, ale to mozna (?) nevadi, 
protoze jakmile jsem ten ucet v Thunderbirdu vytvoril, tak doslo ke stazeni 
vsech zprav toho uctu Tiscali a uz to vidim : Casy jsou spravne.
Treba Tvoje odpoved z Konfery pred tim stazena v Outlook Express mi prisla 
jakoby v 16:10h ( a to je prave spatne ), ale v Thunderbirdu vidim spravny 
cas a to prijato v 17:10h.

Tak. A ted kde v Outlook Express (
6.00.2900.5512 (xpsp.080413-2105)

) tuto zavadu napravit ?
Mam prave v OE jeste 3 ucty - u nich je cas v poradku !

Napadlo me snad jen ten ucet Tiscali smaznout a vytvorit novy... Nebo "jeste 
nekde neco" muzu udelat/nastavit jineho myslis ?




Dik Ante





> ----- Original Message ----- 
> From: "Kamil" <sverak (zavinac) gmail.com>
> To: <servis-internet (zavinac) nawebu.cz>
> Sent: Saturday, February 26, 2011 5:10 PM
> Subject: Re: Spatny cas prichozi zpravy v Outlook Express
>
>
> Ahoj,
>
> a víš kde je problém? Co je v hlavičce zpávy?
>
> Nebo jinak udělej to cos nechtěl nainstaluj thunderbirda a pošli zpávu a
> stáhni ji ním.
> Když bude o hodinu posunutá, tak nehledáš problém v OE. Ale buď v počítači
> nebo u poskytovatele.
> V tomto případě zmáčkni v TB Ctrl+U a obsah nám sem pošli (to je ta
> hlavička)..
>
> Cao,
> Kamil
>
>
> 2011/2/26 Ante <ant.sat (zavinac) tiscali.cz>
>
>> Uz jsem sem mozna jednou tento dotaz posilal - nicmene reseni stale 
>> nemam.
>> Moc Vas nekoho prosim - co ted s tim ? Viz nize moje komunikace s 
>> podporou
>> Tiscali :
>>
>> ******
>>
>>> --- Dotaz --------------------
>>> Dobry den.
>>> Prosim o pomoc - v mem Meilovem klientovi Outlook Express mam nekolik
>>> uctu. Jednim z nich je i od TISCALI - ant.sat (zavinac) tiscali.cz.
>>> U vsech uctu mi cas prichozi zpravy ukazuje dobre, ale u
>>> ant.sat (zavinac) tiscali.cz je vzdy o hodinu mene. Je to neprijemne, protoze
>>> neprectene meily z tohoto uctu se mi objevuji jeste pred uz prectenymi
>>> zpravami z uctu jinych.
>>> Kdyz jdu ale na meilove rozhrani na Vase TISCALI stranky, tak tam ta 
>>> sama
>>> zprava ma cas naprosto spravne...
>>> Nevite prosim, kde bych mohl hledat chybu ? U me v PC ( W-XP Home ) ci
>>> nekde u Vas ?
>>> Ucty ktere mi zobrazuji spravny cas : Google, Seznam a Servery. U nich 
>>> je
>>> cas v poradku - "u Vas" ne...
>>>
>>
>> ODPOVED TISCALI :
>>
>> Dobrý den,
>>>
>>> bohužel toto si musíte nastavit na Vašem PC, jak sám říkáte, když jdete
>>> přes naše rozhraní čas je správný.
>>>
>>>
>>> S pozdravem
>>>
>>> Tiscali
>>>
>> ******
>>
>>
>> Nevite tedy prosim nekdo co s tim mam delat ?
>> Jsem na tohohle postaka zvykly, mam v nem nastaveno spustu filtru zprav -
>> nechci prejit treba na Thunderbird. Rad bych vyresil vyse polozeny 
>> dotaz -
>> kdyz mi to chodilo 10 let tak proc ted "najdenou" ne ;) ?
>>
>>
>>
>> Diky Ante
Received on 26. 02. 2011, 17:51 CET

This archive was generated by hypermail 2.2.0 : 26. 02. 2011, 17:51 CET