Spatny cas prichozi zpravy v Outlook Express

From: Ante <ant.sat (zavinac)>
Date: Sat, 26 Feb 2011 16:43:36 +0100
Uz jsem sem mozna jednou tento dotaz posilal - nicmene reseni stale nemam.
Moc Vas nekoho prosim - co ted s tim ? Viz nize moje komunikace s podporou
Tiscali :

******
> --- Dotaz --------------------
> Dobry den.
> Prosim o pomoc - v mem Meilovem klientovi Outlook Express mam nekolik
> uctu. Jednim z nich je i od TISCALI - ant.sat (zavinac) tiscali.cz.
> U vsech uctu mi cas prichozi zpravy ukazuje dobre, ale u
> ant.sat (zavinac) tiscali.cz je vzdy o hodinu mene. Je to neprijemne, protoze
> neprectene meily z tohoto uctu se mi objevuji jeste pred uz prectenymi
> zpravami z uctu jinych.
> Kdyz jdu ale na meilove rozhrani na Vase TISCALI stranky, tak tam ta sama
> zprava ma cas naprosto spravne...
> Nevite prosim, kde bych mohl hledat chybu ? U me v PC ( W-XP Home ) ci
> nekde u Vas ?
> Ucty ktere mi zobrazuji spravny cas : Google, Seznam a Servery. U nich je
> cas v poradku - "u Vas" ne...

ODPOVED TISCALI :

> Dobrý den,
>
> bohužel toto si musíte nastavit na Vašem PC, jak sám říkáte, když jdete
> přes naše rozhraní čas je správný.
>
>
> S pozdravem
>
> Tiscali
******


Nevite tedy prosim nekdo co s tim mam delat ?
Jsem na tohohle postaka zvykly, mam v nem nastaveno spustu filtru zprav - 
nechci prejit treba na Thunderbird. Rad bych vyresil vyse polozeny dotaz - 
kdyz mi to chodilo 10 let tak proc ted "najdenou" ne ;) ?



Diky Ante
Received on 26. 02. 2011, 16:43 CET

This archive was generated by hypermail 2.2.0 : 26. 02. 2011, 16:43 CET