Uz jsem sem mozna jednou tento dotaz posilal - nicmene reseni stale nemam. Moc Vas nekoho prosim - co ted s tim ? Viz nize moje komunikace s podporou Tiscali : ****** > --- Dotaz -------------------- > Dobry den. > Prosim o pomoc - v mem Meilovem klientovi Outlook Express mam nekolik > uctu. Jednim z nich je i od TISCALI - ant.sat (zavinac) tiscali.cz. > U vsech uctu mi cas prichozi zpravy ukazuje dobre, ale u > ant.sat (zavinac) tiscali.cz je vzdy o hodinu mene. Je to neprijemne, protoze > neprectene meily z tohoto uctu se mi objevuji jeste pred uz prectenymi > zpravami z uctu jinych. > Kdyz jdu ale na meilove rozhrani na Vase TISCALI stranky, tak tam ta sama > zprava ma cas naprosto spravne... > Nevite prosim, kde bych mohl hledat chybu ? U me v PC ( W-XP Home ) ci > nekde u Vas ? > Ucty ktere mi zobrazuji spravny cas : Google, Seznam a Servery. U nich je > cas v poradku - "u Vas" ne... ODPOVED TISCALI : > Dobrý den, > > bohužel toto si musíte nastavit na Vašem PC, jak sám říkáte, když jdete > přes naše rozhraní čas je správný. > > > S pozdravem > > Tiscali ****** Nevite tedy prosim nekdo co s tim mam delat ? Jsem na tohohle postaka zvykly, mam v nem nastaveno spustu filtru zprav - nechci prejit treba na Thunderbird. Rad bych vyresil vyse polozeny dotaz - kdyz mi to chodilo 10 let tak proc ted "najdenou" ne ;) ? Diky AnteReceived on 26. 02. 2011, 16:43 CET
This archive was generated by hypermail 2.2.0 : 26. 02. 2011, 16:43 CET