RE: HP Proliant ML 110 G5

From: Tomáš Koželuh <mr.death (zavinac)>
Date: Thu, 27 Jan 2011 10:23:50 +0100
Ještě rok má NBD záruku, takže se obrátit na HP, ať to řeší oni...

> -----Original Message-----
> From: Jozef Slovak [mailto:slovak (zavinac) abakus.sk]
> Sent: Thursday, January 27, 2011 9:51 AM
> To: servis-internet (zavinac) nawebu.cz
> 
> Mam taky mensi problem ...
> Vcera som na servry HP ML 110 G5 pustil scandisk na systemovy disk.
> Nechal
> som ho pusteny celu noc . Rano pridem a server vypnuty , na zakladovej
> doske svieti led rezim STAND BY.Server nenabehne. Ani sa nespusti .
> Skusal
> som CLEAR CMOS , poodpajat ext. zariadenia ,odpojit od siete pockat
> zapojit.Najviac co sa mi podarilo bolo, ze ventilatory prefukli server
> a
> znova sa vypol . Server na WIN 2003 bezal 2 roky ...
> Ma niekto nejaky napad ???
Received on 27. 01. 2011, 10:23 CET

This archive was generated by hypermail 2.2.0 : 27. 01. 2011, 10:24 CET