Evidencni system/program pro malou firmu

From: MiF <MiF (zavinac)>
Date: Sun, 23 May 2010 17:24:17 +0200 (CEST)
Stale zdravi vespolek!!

Obratil se na me znamy s prosbou o radu. Rad bych u pomohl, ale v 
tomhle se moc neorientuju. Pomuze nam nekdo aspon nakopnutím?


Kamarád spoluvlastní firmičku. Je to prodej a nasledny servis 
plynovych kotlu. Mají tri stale a tri smluvni zamestnance (ti se 
obcas meni). Evidenci firmy maji na vlastnim serveru, sit tvori tri 
PC.

O co mu jde?
V soucasnosti eviduji zakazniky v Outlooku (spise jen ty vybrane, 
kteri o to stoji) a na evidenci zakazek a prace maji tri sesity. 
* V prvnim je zaznamenana telefonicka dohoda o dile.
* ve druhem jsou podrobnosti o zakazce
* a ve tretim jsou snad kopie sjetin pro servisaky (ty se zadavaji 
do PC podle sesitu 1 a 2)

Je to strasne neprehledne a zmeny jsou pracne. Tak prisel s 
predstavou programu (nebo db systému), ktery by umel asi tohle:

- Evidence zakazniku (vyhledavani a razeni podle jmen, adres, 
zakazek, adres, typu výrobku..atd)
- Evidence servisu (snadno editovatelny seznam zamestnancu, evidence
jejich práce - výkon, tvorba denních sjetin zakázek pro každého 
servisáka...)
- Schopnost programu práce v síti na serveru (přístup i zvenčí)

Firma, ktera se jim obcas stara o hw&sw jim nabidla reseni, kde 
budou veskera data na cizim (jejich vlastnim) serveru pristupna pres
internet (neprakticke). Na to nahodili cenu cca 80 000,-

Sevis by ale akceptoval cca 40 000,- a vsechno hezky na vlastnim 
serveru...

Urcite by se v nouzi dalo pouzit cokoliv, i MS Office. Ale chtelo by
to neco prehledneho, pro obycejne uzivatele... Vlastne jakysi hotovy
interaktivni system.

Muzete me, posim, nekam nasmerovat (nebo i poslat...)???

Dikes!

MiF ;o)
Received on 23. 05. 2010, 17:24 CEST

This archive was generated by hypermail 2.2.0 : 23. 05. 2010, 17:24 CEST