Stale zdravi vespolek!! Obratil se na me znamy s prosbou o radu. Rad bych u pomohl, ale v tomhle se moc neorientuju. Pomuze nam nekdo aspon nakopnutím? Kamarád spoluvlastní firmičku. Je to prodej a nasledny servis plynovych kotlu. Mají tri stale a tri smluvni zamestnance (ti se obcas meni). Evidenci firmy maji na vlastnim serveru, sit tvori tri PC. O co mu jde? V soucasnosti eviduji zakazniky v Outlooku (spise jen ty vybrane, kteri o to stoji) a na evidenci zakazek a prace maji tri sesity. * V prvnim je zaznamenana telefonicka dohoda o dile. * ve druhem jsou podrobnosti o zakazce * a ve tretim jsou snad kopie sjetin pro servisaky (ty se zadavaji do PC podle sesitu 1 a 2) Je to strasne neprehledne a zmeny jsou pracne. Tak prisel s predstavou programu (nebo db systému), ktery by umel asi tohle: - Evidence zakazniku (vyhledavani a razeni podle jmen, adres, zakazek, adres, typu výrobku..atd) - Evidence servisu (snadno editovatelny seznam zamestnancu, evidence jejich práce - výkon, tvorba denních sjetin zakázek pro každého servisáka...) - Schopnost programu práce v síti na serveru (přístup i zvenčí) Firma, ktera se jim obcas stara o hw&sw jim nabidla reseni, kde budou veskera data na cizim (jejich vlastnim) serveru pristupna pres internet (neprakticke). Na to nahodili cenu cca 80 000,- Sevis by ale akceptoval cca 40 000,- a vsechno hezky na vlastnim serveru... Urcite by se v nouzi dalo pouzit cokoliv, i MS Office. Ale chtelo by to neco prehledneho, pro obycejne uzivatele... Vlastne jakysi hotovy interaktivni system. Muzete me, posim, nekam nasmerovat (nebo i poslat...)??? Dikes! MiF ;o)Received on 23. 05. 2010, 17:24 CEST
This archive was generated by hypermail 2.2.0 : 23. 05. 2010, 17:24 CEST