Re: zkusenosti s ticket systemem

From: Robert Černý <bobik.cerny (zavinac)>
Date: Thu, 4 Feb 2010 19:49:25 +0100
Ano používáme anglickou mutaci. Snažil jsem se rozhraní počeštit, ale bylo
nutné přepisovat řetězce přímo ve zdrojových kódech takže připadná
aktualizace by znamenali další překlady. Autor sliboval mžnost jazykových
verzí, ale v jaké fázi se to nachází v tuto chvíli netuším. Zákazník se s
webovým rozhraním potká minimálně. Pouze pokud má chuť sledovat ticket přes
generovaný odkaz. Primárně se data vkládají přes emailové schránky.  A
obsluha při odpovídání, těch pár anglických vět i při malé znalosti jazyka,
brzo pochopí.
Received on 04. 02. 2010, 19:49 CET

This archive was generated by hypermail 2.2.0 : 04. 02. 2010, 19:49 CET