Re: RE: OT: Jaké odškodné chtít po O2

From: Jan Waleczek <waleczek (zavinac)>
Date: Sat, 11 Jul 2009 10:47:39 +0200
Prostě bývalý TELECOM se nezapře :-( pro mě je to TELECOM ne O2.... A z 
Telecomem jsem měl jen ty nejhorší zkušenosti. Prakticky brzdili rozvoj netu 
v ČR ("nelidové" ceny)

Honza


Premalovana firma, ale praktiky zustavaji. Tak holt v Cesku veci funguji :-(

>---------------------------------------------------------
>Od: Tomáš Koželuh
>Přijato: 11.7.2009 0:11:03
>Předmět: RE: OT: Jaké odškodné chtít po O2
>
>U O2 je IMHO všechno velkej problém. Kolega se svým ADSL s něma bojuje 
>pořád
>
>a dvanáct minut čekání je ještě docela dobrej čas. Převod čísla podle
>
>smlouvy má tuším být proveden do dvou dnů, zbytek ať si vyčíslí škodu,
>
>kterou by šlo doložit, ať to zkonzultuje s právníkem a pak žádá náhradu. 
>Mám
>
>obavy, že jinak než soudní cestou z nich peníze nedostane.
>
>Každopádně rozhodující je, jak rychle oni musí podle smlouvy to číslo
>
>převést a jestli tam není nějaká klička, podle které to ten měsíc může
>
>trvat. U O2 by mě to vůbec nepřekvapilo.
>
>
>
>> -----Original Message-----
>
>> From: Jan Waleczek [mailto:waleczek (zavinac) seznam.cz]
>
>> Sent: Friday, July 10, 2009 9:06 PM
>
>>
>
>> Předem se omlouvám se za OT, ale nedalo mi to....chtěl bych znát Váš
>
>> názor
>
>>
>
>>
>
>>
>
>> Týká se to kolegy, který přecházel od Vodafone k 02. Nabídli mu nějaký
>
>> extra výhodný tarif. Má zlaté číslo, ve tvaru "777 5555 xx" takže
>
>> logicky si toto číslo chtěl ponechat tvrdili, že to nebude problém.
>
>> Přidělili mu nějaké dočasné číslo od O2 s tím, že převod na jeho
>
>> původní číslo bude do 2 - 3 dnů. Problém nastal, když mu toto číslo
>
>> nezačalo fungovat ani po týdnu...celá záležitost se nakonec vlekla
>
>> skoro měsíc. Každodenní 2 - 3 telefonáty na O2 linku....(víte, že než
>
>> Vám to někdo vůbec zvedne můžete čekat až 12 minut?) se míjeli účinkem
>
>> :-(( Operátor na lince prostě sdělil, že neví jak to má vyřešit.
>
>> Několikrát se stalo, že sdělil, že kolegu přepojuje a nakonec spadlo
>
>> spojení. No prostě hrůza. Tragédie byla v tom, že jde o firemní číslo
>
>> tj. několik desítek zákazníku se nemohlo dovolat (PC servis). Číslo
>
>> zároveň slouží jako HOT-LINE při výpadcích netu jelikož je kolega ISP
>
>> popř. technická podpora. Číslo je dále uvedeno na kontaktech v e-
>
>> shopech...apod. Několik lidi mu později sdělilo, že si mysleli, že
>
>> zkrachoval.
>
>>
>
>>
>
>>
>
>> Otázka zní, jak to s něma řešit, jaké odškodné žádat a zda náhodou
>
>> někdo nemáte podobnou negativní zkušenost
>
>
>
>
>
>-- 
>
>-----------------------------------------------------( reklama )-----
>
>Kam v lete na vylet?
>
>http://www.vitalia.cz/serialy/tip-na-vylet/
>
>---------------------------------------------------------------------
>
>-- 
>
>-- Konference: SERVIS ------ Pravidla: http://pravidla.kab.cz/ -- 
>
>-- Archiv, instrukce pro odhlaseni: http://internet.nawebu.cz/ -- 
>
>-- Konference Internet Info, s.r.o. ----- http://www.iinfo.cz/ -- 
>
>
>
>
>
>


__________ Informace od NOD32 4219 (20090705) __________

Tato zprava byla proverena antivirovym systemem NOD32.
http://www.nod32.cz
Received on 11. 07. 2009, 10:47 CEST

This archive was generated by hypermail 2.2.0 : 11. 07. 2009, 10:48 CEST