Prostě bývalý TELECOM se nezapře :-( pro mě je to TELECOM ne O2.... A z Telecomem jsem měl jen ty nejhorší zkušenosti. Prakticky brzdili rozvoj netu v ČR ("nelidové" ceny) Honza Premalovana firma, ale praktiky zustavaji. Tak holt v Cesku veci funguji :-( >--------------------------------------------------------- >Od: Tomáš Koželuh >Přijato: 11.7.2009 0:11:03 >Předmět: RE: OT: Jaké odškodné chtít po O2 > >U O2 je IMHO všechno velkej problém. Kolega se svým ADSL s něma bojuje >pořád > >a dvanáct minut čekání je ještě docela dobrej čas. Převod čísla podle > >smlouvy má tuším být proveden do dvou dnů, zbytek ať si vyčíslí škodu, > >kterou by šlo doložit, ať to zkonzultuje s právníkem a pak žádá náhradu. >Mám > >obavy, že jinak než soudní cestou z nich peníze nedostane. > >Každopádně rozhodující je, jak rychle oni musí podle smlouvy to číslo > >převést a jestli tam není nějaká klička, podle které to ten měsíc může > >trvat. U O2 by mě to vůbec nepřekvapilo. > > > >> -----Original Message----- > >> From: Jan Waleczek [mailto:waleczek (zavinac) seznam.cz] > >> Sent: Friday, July 10, 2009 9:06 PM > >> > >> Předem se omlouvám se za OT, ale nedalo mi to....chtěl bych znát Váš > >> názor > >> > >> > >> > >> Týká se to kolegy, který přecházel od Vodafone k 02. Nabídli mu nějaký > >> extra výhodný tarif. Má zlaté číslo, ve tvaru "777 5555 xx" takže > >> logicky si toto číslo chtěl ponechat tvrdili, že to nebude problém. > >> Přidělili mu nějaké dočasné číslo od O2 s tím, že převod na jeho > >> původní číslo bude do 2 - 3 dnů. Problém nastal, když mu toto číslo > >> nezačalo fungovat ani po týdnu...celá záležitost se nakonec vlekla > >> skoro měsíc. Každodenní 2 - 3 telefonáty na O2 linku....(víte, že než > >> Vám to někdo vůbec zvedne můžete čekat až 12 minut?) se míjeli účinkem > >> :-(( Operátor na lince prostě sdělil, že neví jak to má vyřešit. > >> Několikrát se stalo, že sdělil, že kolegu přepojuje a nakonec spadlo > >> spojení. No prostě hrůza. Tragédie byla v tom, že jde o firemní číslo > >> tj. několik desítek zákazníku se nemohlo dovolat (PC servis). Číslo > >> zároveň slouží jako HOT-LINE při výpadcích netu jelikož je kolega ISP > >> popř. technická podpora. Číslo je dále uvedeno na kontaktech v e- > >> shopech...apod. Několik lidi mu později sdělilo, že si mysleli, že > >> zkrachoval. > >> > >> > >> > >> Otázka zní, jak to s něma řešit, jaké odškodné žádat a zda náhodou > >> někdo nemáte podobnou negativní zkušenost > > > > > >-- > >-----------------------------------------------------( reklama )----- > >Kam v lete na vylet? > >http://www.vitalia.cz/serialy/tip-na-vylet/ > >--------------------------------------------------------------------- > >-- > >-- Konference: SERVIS ------ Pravidla: http://pravidla.kab.cz/ -- > >-- Archiv, instrukce pro odhlaseni: http://internet.nawebu.cz/ -- > >-- Konference Internet Info, s.r.o. ----- http://www.iinfo.cz/ -- > > > > > > __________ Informace od NOD32 4219 (20090705) __________ Tato zprava byla proverena antivirovym systemem NOD32. http://www.nod32.czReceived on 11. 07. 2009, 10:47 CEST
This archive was generated by hypermail 2.2.0 : 11. 07. 2009, 10:48 CEST