Zdravím, nedá mi to a ještě se k tomu vrátím... odesláno poprvé - vyměnili HDD odesláno podruhé - výměna desky odesláno potřetí - výměna HDD zítra posilám počtvrté... :-( takový "skvělý" servis jsem už dlouho nezažil :-( Když jsem je písemně požádal o vrácení zboží, nebo vystavení dobropisu. tak to zamítli. Důvod? Nebyla to 3x stejná závada...Respektive mě se závada projevila pokaždé stejně, ale oni to vyřešili výše uvedenou výměnou komponentu. Takhle to můžu reklamovat donekonečna. Když to přijde z reklamace, tak to musím zdlouhavě instalovat a pak testovat, takže i ztráta času... http://www.youtube.com/watch?v=ECqjXdbsUuE Už vážně nevím co s tím... Honza Hm a nesouvisi to spis s driverama , zatezi pocitace(pri startu) atd... ? Me se u nekterych notebooku sekal zvuk nakonec jsem zjistil, ze to ma souvislost s bluetooth driverama. snehulakReceived on 01. 04. 2009, 10:06 CEST
This archive was generated by hypermail 2.2.0 : 01. 04. 2009, 01:06 CEST