Re: blokace portu providerem?

From: Petr Email <petr.email (zavinac)>
Date: Tue, 30 Dec 2008 22:07:45 +0100
Dobrý den,

pokud mohu sdelit svoji zkusenost, tak z domova naprosto v pohode odesilam SMTP port 25 pres ucet od SEZNAM.CZ, zatimco v praci mi odesilani pres SEZNAM.CZ nefunguje. Dle sdeleni naseho technika (spravce site) nas blokuje primo poskytovatel internetu pro nasi firmu, mame povinnost pouzivat nas SMTP server, ktery je registrovan u poskytovatele. Zaslechl jsem uz nekolikrat, ze u nekterych poskytovatelu je nutno pouzit pro odesilani SMTP poskytovatele - u Karnevalu jsem tuto povinnost mival taky. Pokud ma byt pro odpoved pouzita jina adresa, je nutno provest prislusna nastaveni v e-mailovem klientovi. Pokud se prece jen musi neco poslat pres SEZNAM.CZ urcite se da pouzit webove rozhrani. Taky me jeste napadlo jestli neni problem v tom, ze SEZNAM.CZ vyzaduje autentifikovane odesilani SMTP - se jmenem a heslem, stejne jako prihlasovaci udaje do schranky. POP3 - port 110 - vybirani posty mi funguje bez problemu doma i v praci na vsech mych uctech.   

S pozdravem a přáním hezkého dne

Petr
Received on 30. 12. 2008, 22:07 CET

This archive was generated by hypermail 2.2.0 : 30. 12. 2008, 22:07 CET