Dnes neni problem udelat auto na naftu s vykonem pres 1000 Hp a jde to jiz i na biopalivo. Koenigsegg CCXR Na vlastni oci jsem videl delo s vykonem nad 1000 Hp naposledy v Lustenicich 2007 na sjezdu Amerik. Byl to ale special se kterym se neda ani zatacet. 1 start cca 20l a motor vydrzi at nekecam 30 startu ??? Pokud nekdo bude stat o fotku, ci kratke video, tak neni problem. Jindra Polivka ----------------------------------------------- > Tak ono se staci podivat kdo je technologicky ve predu . Evropa to > neni a uz vubec ne koncern VW se svyma "traktorama" :-) > Benzin je benzin. > > http://en.wikipedia.org/wiki/VTEC > > snehulak > > > 2008/4/18 Petr Maršálek <pmarsik (zavinac) volny.cz>: >> To je spíš reklama automobilky a firmy s palivy než objektivní reportáž >> ze >> závodu GTček. >> >> petr_xs napsal(a): >> >> >> > ----- Original Message ----- >> > >> > > A to jako fakt? Nevšiml jsem si, že by se nejvýkonnější modely aut >> dělaly v >> > > naftě. Jestli se nepletu, tak ani jedno Ferrari, Lamborghini, >> > > Maserati >> nebo >> > > Porsche nemá motor, který by spaloval naftu... ;) >> > > >> > >> > >> http://www.fiagt.auto-news.cz/audi-r10-tdi-a-shell-opet-v-lemans-vitezi-1896 >> > 9.html >> >Received on 18. 04. 2008, 18:56 CEST
This archive was generated by hypermail 2.2.0 : 18. 04. 2008, 18:56 CEST