Jak nekonkretni kritika tohle se u ebanky stat nemuze protoze jakykoliv kod ktery tam zadavam ma platnost kratkou dobu radove minuty . Takze i kdyz mi nekdo bude primo z klavesnice odebirat znaky tak stejne nic neudela maximalne se prihlasi . Proste zabezpeceni uplne na jine urovni . Myslim ze minuly rok po nejakych aferach banky zavedly to potvrzovani na mobil nejakym kodem , ale az se vykradlo par klientu . PS. Staci pohledat par diskuzi na webu snehulak 2008/3/20 Frantisek Vosika <fvosika (zavinac) celestica.com>: > > Ceska sporitelna wrote: > >> Vazeni klienti, > >> > >> radi bychom Vas upozornili na novou verzi podvodneho e-mailu > >> (tzv. phishingu). Nova verze e-mailu ma jako ty predesle vzbudit > > > > uz i tady? to je teda sila. ta sporka aby je honila po cely > > zemekouli a ihned skrtila. me tech mailu prislo uz asi tricet. > > klientem csas jsem nikdy nebyl:) > > ------------------------------ > > pavel >pavel (zavinac) pilsen.cz< > > No ono sporka v tom neni sama, ja podobne e-maily dostavam i z bank v > americe ;o) > > Jinka tady padla nekonkretni kritika na sporku, zatim ale marne cekam na > upresneni ;o) Jinak co se tyce informovanosti, tak je chyba na strane > zakazniku sporka pristupuje k nekolika krokum napriklad upozornuje na > tento problem na svych strankach a v poste na servis24.cz rozesilala > zpravy uzivatelum ze je upozornuje na tyto podvodne zpravy a ze nikdy > nekontaktuje zakazniky e-mailem a uz vubec ze po nich nechce ani nemuze > pin kod atd. Je to tedy hlavne v lidech jejich chovani na internetu, je to > asi jako kdyz prijede turista do nejakeho sexualniho raje, soulozi bez > prezervativu a doufa ze se nicim nenakazi ;-D > > EasyVamp > > > >Received on 20. 03. 2008, 08:10 CET
This archive was generated by hypermail 2.2.0 : 20. 03. 2008, 08:10 CET