ahoj, v praci pouzivame Remedy. http://www.bmc.com/remedy/ . Mam obavu, ze je to ale velke, corporate riesenie a urcite nebude free of charge. Ma to vsetku funkcionalitu, ktoru si mozes zelat. Zasielanie/spatna kontrola poziadavkov cez web, alebo nativneho klienta, sprava/assignovanie ticketov roznym grupam prepojitelnost na AD, prepojitelnost na fyzicke telefony operatora/agenta, manazovanie statusov ticketu (work in progress, pending - caka sa napr na reponse od uzivatela, ci je problem vyrieseny, alebo na feedback od developera, resolved a dalsie, podpora makier na vytahovanie dolezitych statistickych udajov ako napr cas potrebny na riesenie ticketu nastavenie priority ticketu a podobne. Za tie roky som si na to zvykol, nemal som totiz inu moznost, system je vo firme nasadeny uz dost dlho. Toto je Remedy u inej firmy, ale u nas to vyzera velmi podobne. Pristup z webu pre usera - http://www.qualys com/images/webservices/qgent/integrations/remedy/screenshot_remedy_xl.gif . V klientovi to vyzera velmi podobne, len je tam moznost pouzivat dalsie funkcie, ktore niesu normalne z webu dostupne. Zatim. -------Original Message------- From: Jan Horák Date: 11. 1. 2008 16:33:46 To: servis-internet (zavinac) nawebu.cz Subject: Re: ticket system Zdar, mohu doporucit tenhle - http://www.troubleticketexpress.com/ . Pouzivame teda jen web verzi, ale za 10 dolaru se da dokoupit i emailovej ad-on. Vyzkousej si tam demicko, hodne to napovi jak to funguje. Horys pavel (zavinac) pilsen.cz napsal(a): >> má tu někdo nějaké zkušenosti s ticket systémém pro správu a >> vyřizování požadavků zaslaných mailem? >> Díky, kraja >> > > neco takovyho ma myslim na support webu kerio. > ------------------------------ > pavel >pavel (zavinac) pilsen.cz< > > >Received on 11. 01. 2008, 17:31 CET
This archive was generated by hypermail 2.2.0 : 11. 01. 2008, 17:31 CET