Re: ticket system

From: marekD <marek.d (zavinac)>
Date: Fri, 11 Jan 2008 17:31:10 +0100 (Central Europe Standard Time)
ahoj,

v praci pouzivame Remedy. http://www.bmc.com/remedy/ . Mam obavu, ze je to
ale velke, corporate riesenie a urcite nebude free of charge. Ma to vsetku
funkcionalitu, ktoru si mozes zelat. Zasielanie/spatna kontrola poziadavkov
cez web, alebo nativneho klienta, sprava/assignovanie ticketov roznym grupam
 prepojitelnost na AD, prepojitelnost na fyzicke telefony operatora/agenta,
manazovanie statusov ticketu (work in progress, pending - caka sa napr na
reponse od uzivatela, ci je problem vyrieseny, alebo na feedback od
developera, resolved a dalsie, podpora makier na vytahovanie dolezitych
statistickych udajov ako napr cas potrebny na riesenie ticketu nastavenie
priority ticketu a podobne. Za tie roky som si na to zvykol, nemal som totiz
inu moznost, system je vo firme nasadeny uz dost dlho. Toto je Remedy u inej
firmy, ale u nas to vyzera velmi podobne. Pristup z webu pre usera -
http://www.qualys
com/images/webservices/qgent/integrations/remedy/screenshot_remedy_xl.gif .
V klientovi to vyzera velmi podobne, len je tam moznost pouzivat dalsie
funkcie, ktore niesu normalne z webu dostupne.

Zatim.

 
-------Original Message------- 

From: Jan Horák 
Date: 11. 1. 2008 16:33:46 
To: servis-internet (zavinac) nawebu.cz 
Subject: Re: ticket system 
 
Zdar, mohu doporucit tenhle - http://www.troubleticketexpress.com/ . 
Pouzivame teda jen web verzi, ale za 10 dolaru se da dokoupit i 
emailovej ad-on. Vyzkousej si tam demicko, hodne to napovi jak to funguje. 
 
Horys 
 
 
 
 
pavel (zavinac) pilsen.cz napsal(a): 
>> má tu někdo nějaké zkušenosti s ticket systémém pro správu a 
>> vyřizování požadavků zaslaných mailem? 
>> Díky, kraja 
>> 
> 
> neco takovyho ma myslim na support webu kerio. 
> ------------------------------ 
> pavel &gt;pavel (zavinac) pilsen.cz< 
> 
> 
> 
 
 
 
Received on 11. 01. 2008, 17:31 CET

This archive was generated by hypermail 2.2.0 : 11. 01. 2008, 17:31 CET