Zkus tam nechat řešit víc jak jednu reklamaci. A pak si tam zkus zajít osobně. Možná zjistíš, že situace tak růžově nevypadá. Stavět svoje zkušenosti na jednom nebo pár kouscích opravdu nemá cenu. Stejně tak bych sem mohl psat, že jsme porůznu koupili 3x IBM notebooky a z toho už dva navštívily servis. Potom by to vypadalo, že IBM jsou pěkný krámy, což si pořád ještě nemyslím, i když bych jejich notebook nechtěl. -- Čest práci a rukám klid! BY: Mr. Death > -----Original Message----- > From: Petr Pokorny [mailto:mail (zavinac) pp21.cz] > Sent: Wednesday, March 07, 2007 12:45 PM > > No ja nevim, notebooky nepouzivam, ale mihly se kolem me 3 > Acery a ani s jednim nebyl problem. Jedne zname kleknul, > kupovanej na ICO, udelali zarucni opravu 23 mesicu po > zakoupeni. Od prevzeti do vydani ntb ubehlo 5 dni, byla to > vymena zakladni desky. Mozna vyjimka potvrzujici pravidlo, kdo vi...Received on 07. 03. 2007, 13:36 CET
This archive was generated by hypermail 2.2.0 : 07. 03. 2007, 13:36 CET