On je totiž zásadní rozdíl mezi tarifním zákazníkem a předplacenkou. Já jsem navíc u Vodafonu firemním zákazníkem s písemnou smlouvou. A jak jsem tu již psal, volat na *007 je o něčem jiném..... Thirsty 2006/11/14, Jan <konfery@inmail.sk>: > > > bohužel je to dneska už naprosto běžná věc téměř u všech > > mamutích firem - > > není šance se tam zaboha s někým "živým" domluvit :((( > > my jsme pro korporace jen obtěžující odpad, nic nelze s nikým > > Divím se tvým špatným zkušenostem s operátory (o pojišťovně nic nevím) Sám > jsem tarifním zákazníkem jak Vodafonu, tak TM a nikdy jsem neměl problém s > nimi něco vyřešit. Je fakt, že tam nevolám kvůli každý kravině, co můžu > nastavit sám na webu, nastavím, reklamovat jsem zatím taky nepotřeboval nic. > Nedávno jsem si přidával minuty na volání a chlápek u TM mi ochotně > > vysvětlil podle jakého vzorce se počítá poměrná část... Je ale fakt, že když > narazím na znuděnou slečnu, radši to položím;) > Jinak tuším jejich hovory se nahrávají, takže není problém si případně na ně > stěžovat...Otázkou je kde... > > Jan > > > > > > ---------- > K CZ domene 1 rok webhostingu za 4.998 Kc zdarma! > > Objednejte si u nas novou CZ domenu a my Vam k ni > jako darek dame webhosting na 1 rok, v hodnote az 4998 Kc, > zcela zdarma. Nepropasnete jedinecnou sanci! www.czechia.com > > > -----------------------------------------------------( reklama )----- > Nevite, jaky darek koupit k Vanocum? > Zkuste set-top-box - prijimac digitalniho vysilani. > Od 1 690 Kc na http://obchod.digizone.cz/ > --------------------------------------------------------------------- > -- > -- Konference: SERVIS ------ Pravidla: http://pravidla.kab.cz/ -- > -- Archiv, instrukce pro odhlaseni: http://internet.nawebu.cz/ -- > -- Konference Internet Info, s.r.o. ----- http://www.iinfo.cz/ -- > >Received on Tue, 14 Nov 2006 23:01:39 +0100
This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 14. 11. 2006, 23:07 CET