Dusi on Monday, November 13, 2006 8:02 PM wrote: > Vynadat tomu magorovi na telefonu co se do nej vejde a pak > specializovany blog dokazou dost urychlit vyrizeni problemu ;-) > Dusi A to si jako myslíš že ti lidi na infolinkách za to můžou? Věřím, že i tak toho mají za celý den až nad hlavu a ještě když se objeví nějaký magor s takovým názorem a začne si tam léčit mindráky tak už je to pomalu na mašli. Vždyť proč v obchodě neřvát na prodavače když mají paměťovku Kingston a ne Sandisk který bych chtěl? Proč je neseřvat když je na obalu nějakého výrobku chyba. Vždyť oni ty obaly tisknou v obchdě ze? Ti lidi co na infolinkách zvedají telefony si to callcentrum postavili sami a taky si sami vymysleli strukturu a volby hlasového automatu že? Větší hovadinu jsi opravdu napsat nemohl. Je vidět jak 'široké' máš obzory a kolik u toho dokážeš přemýšlet... -- nefirReceived on Tue, 14 Nov 2006 09:43:16 +0100
This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 14. 11. 2006, 09:48 CET