Vyroubal Martin on Tuesday, November 07, 2006 8:24 AM wrote: > Nic proti, ale osobne mi prijdes jako slovickar. Kazdy si obcas zaslovickari :) > nekam volal, ale bud mu nic neporadili nebo se nedovolal.. to uz sice nenapsal A o to jde. Kdyz se ptam, tak i reknu co uz jsem zkousel. Nebo je to nejake nelogicke? Potom mu prijde deset odpovedi s telefonnim cislem a jeho reakce bude "tam jsem volal". Deset lidi tedy to cislo hledalo a psalo uplne zbytecne a priste se na to radeji vykasle. BTW pro tohle spousta lidi prestava do konferenci vubec psat. Vzdycky kdyz nekdo chtel poradit, tak byla stejna reakce - "nejsem blby, tohle jsem zkousel". Je takovy problem to napsat? > Ja myslim ze firma jako seznam by mela mit prave minimalne tech 5 > lidi, kteri budou cely den jen a jen zvedat telefony. Lidi stoji penize. Proc bych mel k necemu co davam zdarma jeste poskytovat podporu ktera by mi odcerpavala nemale procento financi? -- nefirReceived on Tue, 7 Nov 2006 15:04:54 +0100
This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 07. 11. 2006, 15:09 CET