A zase slovickareni ? Ze by ses blbe vyspal ? :P To se tu muzem takhle bavit do vecera, seznam nic negarantuje a nechce nejakou zpetnou vazbu jak jsou jeho zakaznici(i ti free sluzeb) spokojeni ? A kdyz to nefuguje tak je mu to jedno protoze je to zadarmo ? Nicmene dotazovatel uz si nechal poradit na jine konferenci Gmail takze nevim proc resit seznam kdyz google :) snehulak On 07/11/06, Tomáš Koželuh <mr.death@ipq.cz> wrote: > Můžu se zeptat kteří zákazníci? Snad ne ti, kteří používají zdarma jejich > maily... > > -- > Čest práci a rukám klid! > > BY: Mr. Death > > > > -----Original Message----- > > From: Vyroubal Martin [mailto:vyroubal@gmail.com] > > Sent: Tuesday, November 07, 2006 8:24 AM > > > > Nic proti, ale osobne mi prijdes jako slovickar. Ja jsem teda > > pochopil ze uz nekam volal, ale bud mu nic neporadili nebo se > > nedovolal.. to uz sice nenapsal, ale taky se zaroven ptal > > (bez otazniku) jestli maji problem vsichni nebo jen on. > > Ja myslim ze firma jako seznam by mela mit prave minimalne > > tech 5 lidi, kteri budou cely den jen a jen zvedat telefony. > > Je to dost velka spolecnost aby pocitala s tim ze jim budou > > volat jejich zakaznici. Posledni dobou ma seznam dost velke > > problemy s emailem. Asi pred mesic nefungoval vubec antispam, > > pak nebyla sluzba vetsinou dostupna nebo neustale vyhazovala > > (pres web). Mozna je to tim, ale zkusil bych to z jineho PCReceived on Tue, 7 Nov 2006 12:19:57 +0100
This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 07. 11. 2006, 12:24 CET