Rozhodl jsem se zavolat přímo na Samsung hotline, protože po koupi výrobku Samsung prý odpovědnost přebírá tato firma a ne prodejce. Tam se rozhodli mě posílat od čerta k ďáblu, protože nemají ve své centrále žádného servismana na harddisky (!) až mě doporučili až kamsi do Pardubic, tak jsem jim třískl s telefonem a zavolal prodejci a tam mě řekli, že toto může být věcí firmwaru, který si nemusí rozumět s boxem a že mě tedy disk vymění. Druhý den jsem se stavil, disk skutečně vyměnili, ale bohužel už ne zdarma a ne za stejnou značku, takže jsem si musel kilečko doplatit za Seagate SATAII 250GB a ten tam šlape jako hodinky. Petr P.S.: Samsung je sice špička, ale jejich ochota na technické podpoře a ta úroveň je strašná ----- Original Message ----- From: "HeliMan" <konbau@seznam.cz> To: <servis-internet@nawebu.cz> Sent: Tuesday, September 19, 2006 5:50 PM Subject: Re: SATA na USB > Taky jsem udělal externí disk a taky se nechtěl připojit. Pomohlo až > nastavení jumperu. Potom už to běželo v pohodě. Samozřejmě nejdřív > naformátovat v kompu jako interní disk. > > HeliMan > > > -----------------------------------------------------( reklama )----- > Vite, ze Ceska republika jiz ma prvni Google AdWords Qualified Company? > http://www.iinfo.cz/tiskova_zprava/dobry_web_google_adwords/ > --------------------------------------------------------------------- > -- > -- Konference: SERVIS ------ Pravidla: http://pravidla.kab.cz/ -- > -- Archiv, instrukce pro odhlaseni: http://internet.nawebu.cz/ -- > -- Konference Internet Info, s.r.o. ----- http://www.iinfo.cz/ -- > >Received on Tue, 26 Sep 2006 12:25:20 +0200
This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 26. 09. 2006, 12:31 CEST