Hry to nepodporují prakticky vůbec, ale přinejmenším ve Windows lze hře přiřadit samostatný CPU a na zbytek systému druhý CPU, čímž samozřejmě hra dostane maximum výkonu toho CPU a nebude ho brzdit systém. Ruzné grafické aplikace a nástroje na střih a kompresi videa více CPU běžně podporují. BTW všechny licenční nálepky Windows 2000 a taky starčí typ nálepek XP (ty obdelníkový) mají na sobě napsaný že jsou pro 1-2 CPU. -- Čest práci a rukám klid! BY: Mr. Death > -----Original Message----- > From: Snehulak [mailto:snehulak@gmail.com] > Sent: Tuesday, August 22, 2006 12:23 PM > > Ja to ted hledal a prave nikde o te podpore nepisi ani sem > nevidel nejake benchmarky . Hlavne jde v podstate o to ze by > to musela podporovat treba ta konkretni hra ne jen OS jako obecne. > > Pujdu do toho 3700+ v podstate mi vykonove do ted staci i ten > 3000+ ale mam moznost ho udat tak proc neudelat mensi upgrade > :) Stejne tomu davam rok a potom budu muset zmenit grafiku > tim padem sbernici(mam jeste agp) a tim padem zakladni desku > a vubec vsechno .Received on Tue, 22 Aug 2006 14:26:43 +0200
This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 22. 08. 2006, 14:26 CEST