Zkuste treba vypnout na chvili antivirovou kontrolu/firewall, jestli to projde. 2006/8/8, Tomáš Martínek <tomas.martinek@mybox.cz>: > > Zdravim, > > mam problem s emailem u GTS(drive Contactel). Emaily mohu odesilat z > postovniho klienta, stahovat uz mi nejdou. Pritom kdyz si stahnu hlavicky > maily, tak to projde. > Chybova hlaska: > > Úkol pop3.razdva.cz - přijímání ohlásil chybu (0x8004210A): Časový limit > operace vypršel při čekání na odezvu z přijímacího serveru (POP). Pokud se > tato zpráva bude zobrazovat i nadále, obraťte se na správce serveru nebo > poskytovatele služeb Internetu. > > Nastaveni: > server prichozi posty: pop3.razdva.cz > odchozi: smtp.pacnet.cz (muj provider) > prihlasovaci informace: > uzivatelske jmeno: tomas.martinek@mybox.cz > heslo: xxxxx > Dalsi nastaveni: > POP3 mam nastavene na 110 > Casovy limit serveru: 2 minuty > > > Nevite nekdo, kde mam chybu? Prestalo mi to fungovat ze dne na den. Slo to > dobre uz nekolik let. Jinak je tam asi 700 emailu, ale to snad nevadi... > > S pratelskym pozdravem > Tomas Martinek > > > -----------------------------------------------------( reklama )----- > Vite, ze Ceska republika jiz ma prvni Google AdWords Qualified Company? > http://www.iinfo.cz/tiskova_zprava/dobry_web_google_adwords/ > --------------------------------------------------------------------- > -- > -- Konference: SERVIS ------ Pravidla: http://pravidla.kab.cz/ -- > -- Archiv, instrukce pro odhlaseni: http://internet.nawebu.cz/ -- > -- Konference Internet Info, s.r.o. ----- http://www.iinfo.cz/ -- > >Received on Wed, 9 Aug 2006 15:02:53 +0200
This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 09. 08. 2006, 15:03 CEST