Ono hrozne zalezi na tom jak cely proces zpracovani posty vypada. Jedno z obvyklych reseni je, ze si spolu pokecaj SMTP servery a na strane prijimaciho serveru se mohou spustit sady pravidel. Pokud je tam kontrola na blacklisty (reverzni zaznamy) tak server postu z blacklistovaneho serveru neprijme - posle mu rejected a odpoji se - tim padem vubec neprobehne prenos zpravy. Pokud jsou sady pravidel nasazeny az po prijmu zpravy pomoci nejakych spam filtru tak se prijata zprava muze oznacit nejakou spam hlavickou a pak treba soupnout do nejake spam slozky - a to bud na zaklade globalnich pravidel serveru nebo lokalnich uzivatele. Ja jsem napr. vypinal u SMTP serveru pravidla na remote blacklisty a definuju si spamujici SMTP servery sam - a zbytek (vcetne remote blacklistu) necham na spam filtrech az po prijeti posty. -- S pozdravem Martin Svarovsky Tomáš Koželuh napsal(a): > Spousta mail serverů umožňuje nastavit ve webovým rozhraní, co se spamem > dělat - nic, uložit do složky, vrátit nebo odmítnout. A jde to individuálně. > Jmenovitě to umí třeba Communigate Pro, Merak Mail Server nebo Kerio Mail > Server. Znamená to pouze jedinou věc, aby si dotyčný nastavil, jak se spamem > naložit... >> Tohle ale neni individualni reseni. To je celkove reseni, kdy >> se spamy budou rozesilat dal s hlaskou ze se jedna o spam. >> Takhle to mame. Ale kdyby si nejaky zakaznik rekl, ze nechce >> aby mu tyto zpravy vubec chodili, tak to nastavit nelze. >> Kdyby se jich seslo vic, server by to uz nezvladl.Received on Tue, 20 Jun 2006 12:59:07 +0200
This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 20. 06. 2006, 12:59 CEST