Re: Cenzúra providera

From: Martin Svarovsky <martin.svarovsky (zavinac)>
Date: 20. 06. 2006, 12:59 CEST
Ono hrozne zalezi na tom jak cely proces zpracovani posty vypada. Jedno 
z obvyklych reseni je, ze si spolu pokecaj SMTP servery a na strane 
prijimaciho serveru se mohou spustit sady pravidel. Pokud je tam 
kontrola na blacklisty (reverzni zaznamy) tak server postu z 
blacklistovaneho serveru neprijme - posle mu rejected a odpoji se - tim 
padem vubec neprobehne prenos zpravy. Pokud jsou sady pravidel nasazeny 
az po prijmu zpravy pomoci nejakych spam filtru tak se prijata zprava 
muze oznacit nejakou spam hlavickou a pak treba soupnout do nejake spam 
slozky - a to bud na zaklade globalnich pravidel serveru nebo lokalnich 
uzivatele.
Ja jsem napr. vypinal u SMTP serveru pravidla na remote blacklisty a 
definuju si spamujici SMTP servery sam - a zbytek (vcetne remote 
blacklistu) necham na spam filtrech az po prijeti posty.

-- 
S pozdravem
Martin Svarovsky

Tomáš Koželuh napsal(a):
> Spousta mail serverů umožňuje nastavit ve webovým rozhraní, co se spamem
> dělat - nic, uložit do složky, vrátit nebo odmítnout. A jde to individuálně.
> Jmenovitě to umí třeba Communigate Pro, Merak Mail Server nebo Kerio Mail
> Server. Znamená to pouze jedinou věc, aby si dotyčný nastavil, jak se spamem
> naložit...
>> Tohle ale neni individualni reseni. To je celkove reseni, kdy 
>> se spamy budou rozesilat dal s hlaskou ze se jedna o spam. 
>> Takhle to mame. Ale kdyby si nejaky zakaznik rekl, ze nechce 
>> aby mu tyto zpravy vubec chodili, tak to nastavit nelze. 
>> Kdyby se jich seslo vic, server by to uz nezvladl.
Received on Tue, 20 Jun 2006 12:59:07 +0200

This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 20. 06. 2006, 12:59 CEST