RE: produkty 3Com?

From: Radek Šafránek <safranek (zavinac)>
Date: 03. 02. 2006, 13:55 CET
priklad z praxe k reklamacim:
reklamovali jsme sony sait paskovou mechaniku 
- zaslani do belgie - komunikace s irskem [3dny - prideleni rekl. cisla] 
- tam jsme to posilali s ceskou postou (cena) [5prac]
- zpet nam zaslali obratem novou [2prac dny] - poslali to pres UPC (od nas do Belgie to pres ne stoji 10.000,-)
- mechanika za 150.00,-

Radek Safranek


> -----Original Message-----
> From: pavel@pilsen.cz [mailto:pavel@pilsen.cz] 
> Sent: Tuesday, January 24, 2006 1:46 PM
> To: servis-internet@nawebu.cz
> Subject: Re: produkty 3Com?
> 
> 
> > S malymi kartami nemam zle skusenosti, ale celkovo servis 3com je 
> > nehorazne pomaly. Mal som pokazene 2 switche a kym mi ich 
> > vyreklamovali trvalo to skoro 3!!! mesiace. Takze servis naprd. YaNo
> 
> bodejt by nebyl servis pomalej, kdyz hub kvuli chciplymu 
> vetraku ve zdroji musi poslat na reklamaci kamsi do irska...:)
> ------------------------------
> pavel >pavel@pilsen.cz<
> 
> -----------------------------------------------------( 
> reklama )----- Digitalni televize je jiz v Praze a Brne. Kdy 
> dorazi k vam? Vse o digitalnim vysilani: pristroje, 
> technologie, zakony, pokryti: Ctete DigiZone.cz 
> (http://www.digizone.cz/)
> ---------------------------------------------------------------------
> -- 
> -- Konference: SERVIS ------ Pravidla: http://pravidla.kab.cz/ -- 
> -- Archiv, instrukce pro odhlaseni: http://internet.nawebu.cz/ -- 
> -- Konference Internet Info, s.r.o. ----- http://www.iinfo.cz/ -- 
> 
> 
Received on Fri, 3 Feb 2006 13:55:01 +0100

This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 03. 02. 2006, 13:55 CET