priklad z praxe k reklamacim: reklamovali jsme sony sait paskovou mechaniku - zaslani do belgie - komunikace s irskem [3dny - prideleni rekl. cisla] - tam jsme to posilali s ceskou postou (cena) [5prac] - zpet nam zaslali obratem novou [2prac dny] - poslali to pres UPC (od nas do Belgie to pres ne stoji 10.000,-) - mechanika za 150.00,- Radek Safranek > -----Original Message----- > From: pavel@pilsen.cz [mailto:pavel@pilsen.cz] > Sent: Tuesday, January 24, 2006 1:46 PM > To: servis-internet@nawebu.cz > Subject: Re: produkty 3Com? > > > > S malymi kartami nemam zle skusenosti, ale celkovo servis 3com je > > nehorazne pomaly. Mal som pokazene 2 switche a kym mi ich > > vyreklamovali trvalo to skoro 3!!! mesiace. Takze servis naprd. YaNo > > bodejt by nebyl servis pomalej, kdyz hub kvuli chciplymu > vetraku ve zdroji musi poslat na reklamaci kamsi do irska...:) > ------------------------------ > pavel >pavel@pilsen.cz< > > -----------------------------------------------------( > reklama )----- Digitalni televize je jiz v Praze a Brne. Kdy > dorazi k vam? Vse o digitalnim vysilani: pristroje, > technologie, zakony, pokryti: Ctete DigiZone.cz > (http://www.digizone.cz/) > --------------------------------------------------------------------- > -- > -- Konference: SERVIS ------ Pravidla: http://pravidla.kab.cz/ -- > -- Archiv, instrukce pro odhlaseni: http://internet.nawebu.cz/ -- > -- Konference Internet Info, s.r.o. ----- http://www.iinfo.cz/ -- > >Received on Fri, 3 Feb 2006 13:55:01 +0100
This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 03. 02. 2006, 13:55 CET