RE: kerio :/

From: Kristian Angyal - Musicube <musicube (zavinac)>
Date: 24. 01. 2006, 15:00 CET
Bez problemov..najlepsiu skusenost mam ze tam rovno zavolas do firmy..sam so
s nimi riesil neraz a mam dobre skusenosti s nimi.
.vsak ked predsa produkt funguje ..treba zakupit..a ze funguje,no to by ti
mal rad dokazat prave tym ze ti spravi dobry hotline.

-----Original Message-----
From: Vyroubal Martin [mailto:vyroubal@gmail.com] 
Sent: Tuesday, January 24, 2006 2:58 PM
To: servis-internet@nawebu.cz
Subject: Re: kerio :/

Jo tam jsem koukal, tam prave nikdo podobny problem nema. A s Kerio
supportem... nevim jestli mi poradi, kdyz jsem si jejich produkt jeste
nekoupil, ale zkousim trial verzi. Zkusim procist help a uvidi se;)
Received on Tue, 24 Jan 2006 15:00:14 +0100

This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 24. 01. 2006, 15:00 CET