Re: dotaz na licenci

From: Dusi <dusi (zavinac)>
Date: 01. 01. 2006, 22:28 CET
Dobry den Musicube - KA,

Dna 31. decembra 2005 o 10:48:45 si o dotaz na licenci napísal:

> Lebo je to z dlhodobeho pohladu stratova zalezitost.
> Extremne problemovy zakaznik viaze neprudoktivne cas zamestnancov firmy, vydrankava si vkuse zlavy, atd atd.


Potvrdzujem.


> Musicube - KA napsal(a):
>> Jasne..sucastou dobreho obchodovania je aj niekedy nepredat. 

> Já bych takového obchodníka zaměstnávat nechtěl.
> V obou případech dojde tak jako tak ke ztrátě zákazníka. Tak proč neprodat?
> Stejně půjde příště jinam, ale u takových zákazníků to jinak nejde. Na 
> druhou stranu jiní podobní zase přijdou od jinud. Tak proč si krátítit 
> obrat?

RádobyReklamace  stojí  firmu čas a peníze. Pokud ho pošlu konkurenci,
má problémy ona ;-)

>> Niekedy je lepsie si zakaznikov vyberat.


-- 
Dusi
ICQ: 285304005

http://www.slov-naft.sk Benzín lacnejsie
Received on Sun, 1 Jan 2006 22:28:40 +0100

This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 01. 01. 2006, 22:32 CET