Dobry den Musicube - KA, Dna 31. decembra 2005 o 10:48:45 si o dotaz na licenci napísal: > Lebo je to z dlhodobeho pohladu stratova zalezitost. > Extremne problemovy zakaznik viaze neprudoktivne cas zamestnancov firmy, vydrankava si vkuse zlavy, atd atd. Potvrdzujem. > Musicube - KA napsal(a): >> Jasne..sucastou dobreho obchodovania je aj niekedy nepredat. > Já bych takového obchodníka zaměstnávat nechtěl. > V obou případech dojde tak jako tak ke ztrátě zákazníka. Tak proč neprodat? > Stejně půjde přítě jinam, ale u takových zákazníků to jinak nejde. Na > druhou stranu jiní podobní zase přijdou od jinud. Tak proč si krátítit > obrat? RádobyReklamace stojí firmu čas a peníze. Pokud ho polu konkurenci, má problémy ona ;-) >> Niekedy je lepsie si zakaznikov vyberat. -- Dusi ICQ: 285304005 http://www.slov-naft.sk Benzín lacnejsieReceived on Sun, 1 Jan 2006 22:28:40 +0100
This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 01. 01. 2006, 22:32 CET