Fuj, hlavně nic do toho servisu neposílat (respektive hlavně tam nejezdit osobně!!!), je to něco otřesnýho. Pokud není LCD v záruce, tak se pokusit obrátit na Asupport. Donedávna dělali i záruční opravy, bohužel záruční opravy přebral Acer Czech Republic. :( -- Čest práci a rukám klid! BY: Mr. Death > -----Original Message----- > From: mD:) [mailto:marek.d@t-zones.sk] > Sent: Friday, November 18, 2005 9:27 AM > > rozobrat, na aceroch je dobry pristup ku konektorom, na oboch > stranach pod disp su male krytky ktore sa daju rukou > odstranit, potom tlacitkovu hornu listu jemne srobovakom > "vylupnut", odpojit biely konektor a mas pristup k hlavnemu > konektoru displayia, ak je povytiahnuty dotlacit, pripadne s > nim zahybat ci sa nieco zmeni, moze byt poskodeny. disp maju > vo vnutri konektory chranene proti vysunutiu lepiacimi > paskami, ale mal som na stole aj take, kde boli povytiahnute. > Pripadne rozobrat disp a skontrolovat. opravit mozes jedine > nasobic na podsvietenie, alebo vymenit podsvietenie - lampu > (je to pre trpezlive ruky), pokial je zlomeny datovy vodic > alebo poskodena elektronika prakticky nemas sancu. u vas ma > acer servis napr. tu: > > Acer Czech Republic s.r.o. > Servisní centrum > CTPark Brno > Tuřanka 100 > 627 00 Brno-Slatina > +420 531 027 777 > > funguje systemom, ze si zavolas, objednas si kuriera, a > pokial je NTB v zaruke, bezplatne ti z miesta bydliska NTB > vyzdvihnu a po oprave zas dorucia. Pokial nie, hradis naklady > sam. Zo skusenosti su ale servisne sluzby mimo zaruku pomerne drahe.Received on Fri, 18 Nov 2005 16:23:33 +0100
This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 18. 11. 2005, 16:23 CET