RE: Vadny LCD?

From: Tomáš Koželuh <mr.death (zavinac)>
Date: 18. 11. 2005, 16:23 CET
Fuj, hlavně nic do toho servisu neposílat (respektive hlavně tam nejezdit
osobně!!!), je to něco otřesnýho. Pokud není LCD v záruce, tak se pokusit
obrátit na Asupport. Donedávna dělali i záruční opravy, bohužel záruční
opravy přebral Acer Czech Republic. :(

--
Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death 
 

> -----Original Message-----
> From: mD:) [mailto:marek.d@t-zones.sk] 
> Sent: Friday, November 18, 2005 9:27 AM
> 
> rozobrat, na aceroch je dobry pristup ku konektorom, na oboch 
> stranach pod disp su male krytky ktore sa daju rukou 
> odstranit, potom tlacitkovu hornu listu jemne srobovakom 
> "vylupnut", odpojit biely konektor a mas pristup k hlavnemu 
> konektoru displayia, ak je povytiahnuty dotlacit, pripadne s 
> nim zahybat ci sa nieco zmeni, moze byt poskodeny. disp maju 
> vo vnutri konektory chranene proti vysunutiu lepiacimi 
> paskami, ale mal som na stole aj take, kde boli povytiahnute. 
> Pripadne rozobrat disp a skontrolovat. opravit mozes jedine 
> nasobic na podsvietenie, alebo vymenit podsvietenie - lampu 
> (je to pre trpezlive ruky), pokial je zlomeny datovy vodic 
> alebo poskodena elektronika prakticky nemas sancu. u vas ma 
> acer servis napr. tu:
> 
> Acer Czech Republic s.r.o.
> Servisní centrum
> CTPark Brno
> Tuřanka 100
> 627 00 Brno-Slatina
> +420 531 027 777
> 
> funguje systemom, ze si zavolas, objednas si kuriera, a 
> pokial je NTB v zaruke, bezplatne ti z miesta bydliska NTB 
> vyzdvihnu a po oprave zas dorucia. Pokial nie, hradis naklady 
> sam. Zo skusenosti su ale servisne sluzby mimo zaruku pomerne drahe.
Received on Fri, 18 Nov 2005 16:23:33 +0100

This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 18. 11. 2005, 16:23 CET