Re: Re(2x): Technicka podpora

From: Jan Krajdl <j.krajdl (zavinac)>
Date: 23. 06. 2005, 11:52 CEST
To me se s MS povedlo neco jineho. Zazadal jsem o zaslani zkusebni
verze MS Visual Studia .net. Skutecne mi ji poslali, coz bylo od nich
hezke, ovsem po 5ti hodinach instalace a nasledne aktivace mi to
napsalo, ze zadana licence byla mockrat aktivovana a ze to uz nelze
provest. Napsal jsem tedy na technickou podporu, kde mi asi druhy den
prisla odpoved, kde me v podstate servali za to, ze to nesmim
instalovat na vice pocitacu (coz jsem ani neudelal). Tak jsem se
pokusil jim to vysvetlit jeste jednou. Nazpatek mi prisla omluva, ze
posledni serie byla zasilana s proslym klicem a ze mi novy klic zaslou
do prvni poloviny dubna. No, je konec cervna a porad nic, pred par dny
jsem jim o tom napsal, ale uz mi ani neodpovedeli. Nevim nevim, po
tomhle bych si Visual Studio uz ani nekoupil a radsi bych se naucil
delat s necim jinym, asi maji zakazniku dost...

-- 
/ Kde nic neni, ani antivir nebere --> Linux \
Received on Thu, 23 Jun 2005 11:52:34 +0200

This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 23. 06. 2005, 11:52 CEST